اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حمایت بحرین از اقدامات شبه کودتا در تونس

وزیر خارجه بحرین در سفری به تونس با رئیس جمهور این کشور دیدار و پیام شاه بحرین را به او ابلاغ کرد.

حمایت بحرین از اقدامات شبه کودتا در تونس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر خارجه بحرین در سفری به تونس با «قیس سعیّد» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

الزیانی در این دیدار پیام «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین را به رئیس جمهور تونس ابلاغ و بر ایستادگی منامه در کنار تونس و حمایت از آن برای عبور از شرایط دشوار سیاسی، اقتصادی و بهداشتی جهت دستیابی به تحقق امنیت، ثبات و شکوفایی ملت تونس تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری بحرین (بنا)، الزیانی ضمن تأکید بر حمایت منامه از تصمیمات رئیس جمهور تونس گفت که بحرین به توانایی، درایت و شایستگی او برای رهبری تونس و اتخاذ تصمیمات مناسب به نفع ملت تونس جهت عبور از این مرحله دشوار اعتماد دارد.

وزیر خارجه بحرین همچنین تأکید کرد که از دیدگاه منامه آنچه در تونس رخ داد یک امر حاکمیتی است و هیچ طرفی حق دخالت در آن را ندارد و بحرین از جامعه بین‌الملل می‌خواهد که به حمایت از تونس و همبستگی با آن در این شرایط دشوار ادامه دهد.

اخیرا رئیس جمهور تونس طی فرمانی، «هشام المشیشی» نخست‌وزیر این کشور را برکنار و علاوه بر تعلیق فعالیت پارلمان، مصونیت پارلمانی همه نمایندگان را لغو کرد، امری که باعث اعتراضاتی در چندین شهر این کشور شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول