اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

موفقیت آموزش و پرورش فردیس در «جشنواره نوجوان سالم»

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس، فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس با کسب ۲۱ رتبه، موفق به کسب بیشترین رتبه استانی در دهمین جشنواره نوجوان سالم استان البرز شدند.

موفقیت آموزش و پرورش فردیس در «جشنواره نوجوان سالم»

فرهاد منظوری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان سالم هر ساله در دوبخش فرهگیان و دانش آموزان در سه سطح منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود، گفت: در سال تحصیلی جاری (۱۴۰۰_۱۳۹۹)، آموزش و پرورش ناحیه ۲ باکسب ۲۱ رتبه در جشنواره استانی، بیشترین رتبه استان را  کسب کرد که از این تعداد ۸ رتبه توسط فرهنگیان و ۱۳ رتبه توسط دانش آموزان کسب شده  است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج بیان کرد: همچنین آموزش و پرورش  ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس موفق شد در بخش همکاران با ۴ رتبه اول و در بخش دانش آموزان با ۸ رتبه اول در مجموع با ۱۲ اثر، بیشترین سهمیه استان البرز  برای شرکت در دهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم را به خود اختصاص دهد.

این مقام مسؤول یادآور شد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله با هدف هم افزایی ظرفیت‌ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف از جمله شیوه زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ارتقای سلامت روان برگزار می‌شود که این موضوعات در بخش همکاران فرهنگی ۷ قالب، از جمله اقدام پژوهی، منابع آموزشی و کمک آموزشی، فیلم مستند پیشگیری، طرح درس، پروژه‌ها و مداخلات موردی، یاریگران زندگی و پروژه‌های پیشگیری نوآورانه در مدرسه  را شامل می‌شود.

 وی اضافه کرد: جشنواره نوجوان سالم در ۱۱ قالب مختلف برای دانش آموزان برگزار می‌شود که شامل  مقاله نویسی، روزنامه دیواری، عکس، نماهنگ، فیلم کوتاه استانی، فیلم پویانمایی، نقاشی، گرافیک-تصویرسازی، گرافیک-پوسترسازی، ایده پردازی و نرم افزار است.

منظوری به نقش آموزش و پرورش به عنوان اجتماعی ترین نهاد تربیتی در پرورش نسل آینده تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره جوان موفق با ارائه راهکارهای موثر توسط دانش آموزان و فرهنگیان نقش موثری  درپیشگیری از رفتارهای پرخطر، ترویج شیوه  زندگی سالم در بین دانش آموزان دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول