اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ماموریت آیت‌الله علم‌الهدی به ستاد امربه‌معروف: از نقدهای دلسوزانه خبرنگاران حمایت کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر غیرقابل قبول بودن هجمه به خبرنگاران به‌خاطر نقد تاکید کرد و گفت: ستاد امر به معروف و نهی‌ از منکر باید پیگیری کند تا خبرنگاران و رسانه‌ها بخاطر نقد دلسوزانه مورد هجمه هیچ مدیر و نهادی قرار نگیرند.

ماموریت آیت‌الله علم‌الهدی به ستاد امربه‌معروف: از نقدهای دلسوزانه خبرنگاران حمایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در پیامی به مناسبت آغاز دهه احیای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، نقد دلسوزانه رسانه‌ها را موجب رشد جامعه دانست و اظهار کرد: از طرفی رسانه‌ها باید به تعریف اسلام از نقد دلسوزانه توجه داشته باشند تا از دایره انصاف و عدالت خارج نشوند و از طرف دیگر ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر نیز باید پیگیری کند که خبرنگار یا رسانه‌ای در قبال نقد دلسوزانه مورد هجمه مدیر یا نهادی قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی‌ داشت و ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش‌های این قشر فرهیخته و دلسوز برای اطلاع‌رسانی به جامعه در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی در پیام خود به تلاش‌ خبرنگاران برای جلوگیری از پخش شایعات و انحرافات در دوران کرونا اشاره و بیان کرد: این قشر زحمتکش در رسانه‌های مختلف از صدا و سیما گرفته تا مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های نوین پا به پای بسیاری از اقشار دیگر در جبهه مقابله با ویروس کرونا مبارزه کردند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: از خبرنگاران می‌خواهم معیار نوشته‌های خود را نقد دلسوزانه قرار دهند و اجازه ندهند رسالت آگاهی‌بخشی آنان تحت تأثیر سیاسی‌بازی، غرض‌ورزی و منافع عده‌ای قرار گیرد که هدفشان هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه ملت ایران است. 

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول