اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ورزشکار خردسال یزدی با جایزه خود زندانی آزاد کرد

دختر خردسال یزدی که در مسابقه استعدادیابی «شکوفاشو» موفق به کسب رتبه سوم شده است، جایزه نقدی خود را به آزادی زندانیان جرام غیرعمدمالی اختصاص داد.

ورزشکار خردسال یزدی با جایزه خود زندانی آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، باران زارع ورزشکار پنج ساله یزدی که مدت یک سال است در رشته ورزشی کاراته فعالیت می‌کند،در مسابقات استعدایابی شکوفاشو رتبه سوم را به دست آورده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار یزدی که به همراه پدر و مادر خود در دفتر ستاد دیه استان حضور یافته بود در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: تصمیم گرفتم تا جایزه خود را به آزادی زندانیان اختصاص دهم تا با این کار دل فرزندان آنها با این کار شاد بشود .

مسعود عظیمی مدیر ستاد دیه استان یزد نیز با صدور پیامی مشارکت خیرین نیکوکار را در ماه محرم حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: آفریننده مهر، آن زمان که انسان را سرشت، محبت را در قلبش نوشت و مُهر کرد راز قلب انسان را؛ قلبی که می‌تپد برای قلبی دیگر، قلبی که به درد می‌آید از رنج قلبی دیگر. قلبی که شادمان میشود از شعف قلبی دیگر.

وی در ادامه بیانیه خود افزود: انسانی که سخاوت دستانش، به سخاوت آسمان طعنه خواهد زد و تقسیم لبخندش، قفل زندان را خواهد گشود تا لبخند و امید را به خانواده ای ببخشاید. انسانی که برای استجابت آرزوهای انسانی دیگر، باران خواهد شد تا سرزمین ترک خورده یأس، رنگ شادمانی و شکوفایی بگیرد.

آری ، این رسم جوانمردی، گذشت، بخشندگی و انسان دوستی از صفات ذات اقدس الهی است که در نهان آدمی قرار گرفته و سال گذشته مردمان دیار کویر در ماه پیروزی خون بر شمشیر، بخوبی این معنای زیبا را تفسیر کردند تا با آزادی ۴۰ محکوم مالی جرائم غیر عمد در اجرای طرح “هر هیات، آزادی یک زندانی” به عنوان یکی از نمادهای وفاداری و همدلی عزاداران و پیروان واقعی سالار شهیدان در یزد معرفی شود.

امسال نیز همزمان با فرارسیدن ماه محرم، این پویش از سوی ستاد دیه استان یزد با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی برانیم تا پویش ” هر هیئت آزادی یک زندانی را برای دومین سال متوالی اجرا نموده تا از بی نوایی دستگیری کرده و او را به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

میدانیم فضای شهرمان به دلیل پیدایش ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری مراسم پرشور و در شأن و منزلت آقایمان حسین (ع) بسیار غمگین و این موضوع همه مردمان با شعور و فهیم دیارمان را اندوهگین کرده است ،  از این باب خرسندیم که شما حضرات همیشه به نحوی عمل نموده اید که سرور و سالارمان حسین (ع) این شهر را در صدر وفاداران خود قرارا داده است که بی شک لقب حسینیه ایران برازنده ی این مردم فهیم میباشد.

لذا در کنار عزاداری پر شور و فعالیت های خیرخواهانه شما بزرگواران پیشنهاد میشود بخشی از نذورات خود را به آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهید که مطمعناٌ رها سازی هر سرپرست خانواده میتواند یک عمر آسایش ، آرامش و معیشت خانواده خود را فراهم نماید .

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول