اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هشدار آیت‌الله لائینی نسبت به نامساعد بودن اوضاع کرونایی مازندران/ تابع ستاد کرونا در مجالس محرم هستیم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با توجه به اینکه اوضاع مازندران در بحث کرونا نسبت به استان‌های دیگر خوب نیست و این نگران‌کننده است، ما هم در بحث برگزاری مجالس محرم طبق نظر ستاد مقابله با کرونا رفتار خواهیم کرد.

هشدار آیت‌الله لائینی نسبت به نامساعد بودن  اوضاع کرونایی مازندران/ تابع ستاد کرونا در مجالس محرم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دکتر چشمی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: ما از همان شیوع کرونا منتظر دستورالعمل نماندیم به میدان آمده و بحث ضدعفونی و تولید ماسک را آغاز کردیم.

وی افزود: سپس به تست‌گیری کرونا و غربالگری پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید همکاری مدون زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم، در کنارش بحث کمک مالی و آذوقه‌ای برای بیماران و تیم‌های مراقبتی را انجام دادیم که مفید و موثر بود.

چشمی اضافه کرد: سپس در مرحله بعدی به واکسیناسیون رسیدیم در گام پنجم مراکز واکسیناسیون را راه‌اندازی کرده و با همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت پای کار آمدیم، الان هم امیدواریم با روی کار آمدن کابینه جدید انقلابی، هم طرح‌های قبلی را ادامه بدهیم و بر مدیریت این موضوع مسلط شویم.

*لزوم وحدت و هم‌صدایی در مقابله با کرونا

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز ضمن تشکر از ستاد ملی مبارزه با کرونا که اجازه برگزاری محافل عزاداری با رعایت دستورالعمل‌ها را صادر کردند و اینکه چند ماه اخیر اقامه نماز جمعه را بلامانع اعلام کردند، اظهار کرد: برای مبارزه با کرونا نیاز به دقت نظر، وحدت و هم‌صدایی بیشتری داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه اوضاع مازندران در بحث کرونا نسبت به استان‌های دیگر خوب نیست و این نگران‌کننده است، ما هم در بحث برگزاری مجالس محرم طبق نظر ستاد مقابله با کرونا رفتار خواهیم کرد.

محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: سفارش موکد ما رعایت مسائل بهداشتی تا حیثیت این مجالس و هم جان عزاداران حفظ شود و کسی دین را سوژه قرار ندهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیج برای ما بسیار مهم است و کارایی آن را باور داریم، ولی باید عملکرد بسیجیان بسیار جدی‌تر از قبل باشد، ما باید آثار فرهنگی بسیج را در فضای عمومی دانشگاه علوم پزشکی لمس کرده و ببینیم‌، تا دانشجویان و پزشکان ما نسبت به جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

*تولید واکسن برکت و نمایش غرور ملی

این مسؤول در ادامه بیان کرد: دشمنان ما فقط ضعف‌های ما را نشان می‌دهند ولی نکات مثبت را خیر! تولید واکسن ایرانی برکت یک پیشرفت بود که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت، برای کسانی که شعار ملی‌گرایی دارند غروری ملی است.

وی تاکید کرد: همه اساتید ما باید واکسن ایرانی تزریق کنند، دانشجویان ما هم همینطور باید به ایرانی بودن افتخار کنند، امیدواریم رویکردها و سیاست‌گذاری‌ها به سمت افتخارات ملی باشد که نقطه‌نظر بلندی است.

محمدی لائینی در پایان گفت: فضای دانشگاه ویژگی‌های خاص خودش را دارد که بسیج باید متناسب با این فضا قدم بردارد بسیج در پایگاه و ادارات با بسیج در دانشگاه‌ها تفاوت دارد و متولی آن باید کارآمد عمل کند‌

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول