اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عدم استقبال گروه‌های سنی در جوانرود از واکسیناسیون/ شمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است

رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود گفت: استقبال از واکسیناسیون در گروه‌های سنی کم است، اما با فراخوان گروه‌های شغلی به خصوص معلمان استقبال بهتر شده است.

عدم استقبال گروه‌های سنی در جوانرود از واکسیناسیون/ شمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مولود حسینی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جوانرود، اظهار داشت: شهرستان جوانرود به لحاظ شیوع بیماری کرونا ویروس در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: طی پنج روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا (بیماران بستری و سرپایی) به طور چشمگیری روبه افزایش بوده،  آمارها هر روز رو به افزایش است و قطعا روزهای آینده محدودیت کمبود تخت خواهیم داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود گفت: اولویت مصوبات ستاد کرونای شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص در شرایط قرمز است بر این اساس تعطیلی استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، رستوران‌ها(به صورت غذای بیرون‌بر)، درخواست از روحانیون برای عدم برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی و نمازهای یومیه و جماعت و درخواست از مردم برای عدم برگزاری مراسمات عزا و عروسی از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

وی بابیان اینکه تاکنون نزدیک ۱۶ درصد از جمعیت هدف شهرستان واکسینه شده‌اند، گفت: واکسیناسیون در شهرها برای افراد بالای ۴۵ سال و در روستاها برای ۳۵ سال در حال انجام است.

حسینی از مردم خواست که برای واکسینه شدن به مطالب درج شده خلاف واقعیت در فضای مجازی توجهی نداشته باشند و افزود: استقبال از واکسیناسیون در گروه‌های سنی کم است، اما با فراخوان گروه‌های شغلی به خصوص معلمان استقبال بهتر شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول