اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

آماده به کار بودن سامانه سلاح‌های پدافندی در خلیج فارس و دریای عمان کاملاً محسوس است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر آماده به کار بودن سامانه سلاح های موشکی و چشمان بینای پدافند در دهانه خلیج فارس بخشی از سامانه های راداری و موشکی بویژه سایت رادار فتح۱۴ را مورد ارزیابی فنی و عملیاتی قرار داد.

آماده به کار بودن سامانه سلاح‌های پدافندی در خلیج فارس و دریای عمان کاملاً محسوس است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید و ارزیابی از  سامانه های راداری و موشکی مستقر در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور، با بیان این که امروز پدافند هوایی در تمامی مناطق و گروه های پدافندی کشور عزیزمان از صیانت هوایی به سیادت هوایی در منطقه رسیده است، گفت: با وجود اعمال انواع تحریم ها و محدودیت ها،  پیشرفت نیروی پدافند در حوزه طراحی و ساخت انواع سامانه های راداری و موشکی به روز  بیش از پیش تقویت خواهد شد و قطعاً این صلابت و اقتدار پایانی نخواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از  مرکز عملیات منطقه ای خلیج فارس(SOC) (که مسولیت شناسایی و هدایت پروازهای منطقه، رهگیری اهداف و تصمیم گیری در رابطه با آنها را بر عهده دارد)، افزود: امنیت خلیج همیشه فارس و دریای عمان توسط ایران و کشور های همسایه تأمین می شود و پدافند هوایی ارتش امروز این توانمندی را دارد که با هر شیطنتی که حاکی از برهم زدن این امنیت باشد به صورت قاطع و محکم مقابله و برخورد نماید.

وی اضافه کرد: آماده به کار بودن سامانه های راداری و موشکی پدافند هوایی در خلیج فارس  و دریای عمان کاملا ملموس است.

بنا براین گزارش امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید با تاکید بر  آماده به کار بودن سامانه سلاح های موشکی و چشمان بینای پدافند در دهانه خلیج فارس بخشی از سامانه های راداری و موشکی بویژه سایت رادار فتح۱۴را مورد ارزیابی فنی و عملیاتی قرار داد.

انهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول