اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توضیحات وزارت بهداشت در مورد یک اختلاف آمار/ جهانپور: آمار وزیر بهداشت آمار استاندار خراسان رضوی بود

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اختلاف آمار نمکی و سازمان هواپیمایی کشوری در مورد پرواز‌های مشهد توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات وزارت بهداشت در مورد یک اختلاف آمار/ جهانپور: آمار وزیر بهداشت آمار استاندار خراسان رضوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته عنوان کرد در هشت روز گذشته یک هزار و ۳۲ پرواز به مشهد بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

بعد از این اظهار نظر، محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی با رد آمار نمکی گفت: در ایام مورد اشاره وزیر بهداشت تنها ۴۴۶ پرواز داخلی و بین‌المللی به مشهد صورت گرفته است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به تکذیب آمار وزیر بهداشت توسط سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: آمار ارائه شده از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید روز گذشته از خراسان رضوی، آماری است که دقیقا توسط استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده دولت و بالاترین مقام اجرایی استان ارائه شده است.

کیانوش جهانپور تاکید کرد: استاندار خراسان رضوی در قرارگاه استانی مقابله با کرونا در گزارشی این آمار و اعداد را به وزیر بهداشت اعلام کرد و آنچه که وزیر در این رابطه گفت به استناد گزارش استاندار خراسان بود.

وی با بیان اینکه آمار استاندار قطعی و واقعی‌تر از آمار سازمان هواپیمایی کشوری به نظر می‌رسد، بیان کرد: آمار استاندار بیش از دو برابر آن آماری است که سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده و طبیعتاً ملاک وزیر بهداشت گزارش استاندار بوده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: آنچه که مهم است حجم مسافرت‌ها و پرواز‌ها به مشهد فراتر از آنچه بوده که در پروتکل‌ها و محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی‌ها و ارزیابی لیست مناطق اعلام شده و قدر مسلم بخشی از دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه نادیده انگاشته شده است.

جهانپور عنوان کرد: متأسفانه با وجود اینکه بسیاری از نقاط کشور در وضعیت قرمز قرار دارد کمترین نقطه‌ای از آثار اعمال محدودیت‌ها در حد وضعیت قرمز براساس پروتکل‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول