اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

اختصاص ۷۰۰۰ میلیارد ریال از منابع هدفمندی برای کرونا

مدیرعامل سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها گفت: مبلغ 7000 میلیارد ریال از منابع سازمان هدفمند سازی یارانه ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابت مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافت.

اختصاص ۷۰۰۰ میلیارد ریال از منابع هدفمندی برای کرونا

امید حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا که تقریبا  تمام کشور را با درصد بالا تحت تاثیر قرار داده  از اختصاص و پرداخت مبلغ 7000 میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به  منویات امروز مقام معظم رهبری در اهمیت مقابله همه جانبه با این بیماری و کمک تمام دستگاه های مسئول به وزارت بهداشت و درمان و کادر درمانی این وزارتخانه که در خط مقدم مبارزه هستند، آمادگی این سازمان را در جهت کمک حداکثری به این بخش اعلام  و ابراز امیدواری کرد با عملکرد به موقع مسئولین و رعایت موارد بهداشتی از سوی ملت شریف ایران اسلامی شاهد کنترل هرچه سریع تر شیوع این بیماری باشیم.

حاجتی همچنین از پرداخت مبلغ 15 هزار و 300 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به این حوزه خبرداد و گفت: با پرداخت 7000 میلیارد جمع مبلغ پرداختی از منابع سازمان هدفمندسازی به این امر مهم  به مبلغ 22 هزار و 300 میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول