اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد/ ویس‌کرمی: حوزه اقتصادی عرصه آزمون و خطا نیست

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: اقتصاد، عرصه آزمون و خطا نیست، آیا بهتر نبود آقای خاندوزی مدتی به عنوان مدیر میانی انتخاب شوند و بعد که پخته‌تر شدند به وزارتخانه می‌رسیدند؟

مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد/ ویس‌کرمی: حوزه اقتصادی عرصه آزمون و خطا نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) پارلمان در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: اقتصاد اسلامی نیاز امروز و فردای ما است اما تا به حال نظر شفافی از آقای خاندوزی در خصوص اقتصاد اسلامی نشنیده‌ام، البته چند تالیف و مقاله از ایشان منتشر شده که تا تولید علم اقتصاد اسلامی فاصله زیادی دارد.

وی افزود: راه نجات کشور در اقتصاد مقاومتی است بنده در تالیفات و مقالات ایشان این شاه کلید را کمرنگ دیده‌ام. آیا آقای خاندوزی این نظر را قبول دارند که نقطه لیبرال دموکراتیک اقتصاد برای کشور ما مشکل‌گشا نیست؟ چه راهکاری برای این مشکل وجود دارد؟

ویس‌کرمی عنوان کرد: دشمن به جنگ اقتصادی روی آورده و ان‌شاءالله در این آخرین حربه شکست خواهد خورد، پس جنگ نهایی ما با نظام سلطه جنگ اقتصادی است و سردار این میدان فاتح جنگ نهایی انقلاب اسلامی با نظام سلطه است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور به خاطر جوانگرایی در کابینه دولت سیزدهم و گفت: بسیاری از وزرایی که جوان خوانده می‌شوند میانسال هستند و برخی برای این‌که بیشتر در قدرت بمانند و نتیجه زحمات انقلابی خود را حفظ کنند مفاهیمی مثل میانسالی، جوانی و پیری را تأویل و تفسیر می‌کنند.

وی با بیان این‌که جنگ امروز جنگ علم و اطلاعات است، تاکید کرد: یک جوان می‌تواند بیش از یک پیر، کارکشته باشد. وضعیت آشفته اقتصاد کشور را کسی می‌تواند نجات دهد که چند خصوصیت داشته باشد؛ اول این‌که از نظر علمی کارآمد باشد و صاحب نظریه بومی اقتصاد باشد.

ویس‌کرمی با اشاره به مدرک دانشگاهی و سمت دانشگاهی احسان خاندوزی اظهار کرد: ایشان صاحب نظریه نیستند اما انسان فاضل و باسوادی هستند. ما باید در حوزه‌های مختلف اقتصاد مثل بیمه، بانک، خصوصی سازی، مالیات و گمرک تجربه داشته باشیم در واقع وزیر اقتصاد باید علاوه بر فن، فوت را هم بلد باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اقتصاد مثل هوا است و این روزها پاشنه آشیل انقلاب اسلامی شده است، گفت: این عرصه، عرصه آزمون و خطا نیست، آیا بهتر نبود آقای خاندوزی مدتی به عنوان مدیر میانی انتخاب شوند و بعد که پخته‌تر شدند به وزارتخانه می‌رسیدند؟ آقای خاندوزی صاحب تالیف هستند اما باید دید که این نظریات تا چه اندازه قابل اجراست بین نظریه تا اجرای آن فاصله زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول