اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

افتتاح ۲ نمایشگاه نقاشی‌ عاشورایی کودکانه و قهوه‌خانه‌ای + عکس

نمایشگاه‌های آثار نقاشی قهوه‌خانه‌ای با موضوع «خیالی‌نگاری عاشورایی» و همچنین نقاشی‌های کودکان و نوجوانان با عنوان «گل‌های تشنه‌لب» برپا شده است.

افتتاح ۲ نمایشگاه نقاشی‌ عاشورایی کودکانه و قهوه‌خانه‌ای + عکس

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نمایشگاه آثار نقاشی قهوه‌خانه‌ای با موضوع «خیالی‌نگاری عاشورایی» روز جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ مصادف با چهارم محرم‌الحرام افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل شماری از آثار «نرگس عشقی» به سبک نقاشی قهوه‌خانه‌ای (خیالی‌نگاری) است که تا ۳۱ مرداد در کافه فلسفه به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ از این نمایشگاه در محل کافه کتاب فلسفه واقع در خیابان نوفل‌لوشاتو نرسیده به چهار راه امیر اکرم بازدید کنند.

از بهار امسال، کافه کتاب فلسفه در محل کتابفروشی سابق انجمن حکمت و فلسفه ایران کار خود را آغاز کرده و یکی از اهداف اصلی آن برگزاری رویدادهای فرهنگی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب گفت‌وگوهای علمی و انتقادی است.

 

* نمایشگاه مجازی «گل‌های تشنه لب»

 انجمن هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعدادی از نقاشی‌های عاشورایی اعضا را در نمایشگاهی مجازی با عنوان «گل‌های تشنه لب» برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

این مجموعه هنرِ کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور است که از سالیان قبل تاکنون در آرشیو واحد هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون گردآوری شده است.

نمایشگاه «گل‌های تشنه لب» از روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ (مصادف با ۵ محرم‌الحرام) تا پایان ماه صفر ۱۴۴۳ به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول