اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری عاملان خرید و فروش اموال تاریخی در شهرستان اهر

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از دستگیری عاملان خرید و فروش اموال تاریخی در شهرستان اهر خبر داد.

دستگیری عاملان خرید و فروش اموال تاریخی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم داداشی  اظهار داشت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر انجام خرید و فروش اموال  تاریخی حاصل از حفاری غیرمجاز در منزل مسکونی واقع در روستای زردخانه از توابع بخش مرکزی شهرستان اهر، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل مورد نظر و حضور در منطقه از ادامه خرید و فروش جلوگیری کرد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی انجام شد، عاملان خرید و فروش غیرمجاز در محل مورد نظر دستگیر و ۱۷ قلم شی کشف و ضبط شد.

داداشی خاطرنشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

انتهای پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول