اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آمادگی آموزش و پرورش اصفهان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی

با حضور تیموری سرپرست اموربین الملل و مدارس خارج از کشورجلسه ای پیرامون پیگیری مسایل و مشکلات دانش اموزان اتباع و چالش های پیش رو در خانه معلم شماره 3 اصفهان برگزار شد.

آمادگی آموزش و پرورش اصفهان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و میترا تیموری سرپرست اموربین‌الملل و مدارس خارج از کشور و روسای ادارات ناحیه 4 و5 و 6 جلسه‌ای پیرامون پیگیری مسایل دانش اموزان اتباع و چالش های پیش رو در خانه معلم شماره 3 اصفهان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا انصاری مسؤول دانش‌اموزان اتباع اداره کل آموزش و پرورش به بیان گزارش آماری دانش‌آموزان اتباع و همچنین عملکرد اداره کل در سال تحصیلی جاری پرداخت در ادامه روسای ادارات به بیان چالش‌های حضور اتباع در نواحی پرداختند.

تیموری ضمن بیان تشکر از مجموعه فعالیت‌های اداره کل استان به بیان مجموعه اقدامات دفتر وزارت پرداخت و از پیگیری حل مشکلات سامانه‌های ثبت نام برای دانش‌آموزان اتباع و همچنین توزیع تبلت دانش‌آموزان استثنائی خبر داد.

تیموری افزود در حال رایزنی و پیگیری ساخت کلاس‌های درس ، و تایید پروژه‌های سه جانبه و همچنین همکاری با موسسه ریلیف اینترنشنال در مورد بهسازی و تجهیز مدارس هستیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول