اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست کمیسیون اجتماعی با وزرای گردشگری و نیرو/ تاکید ضرغامی بر پیوند صنعت گردشگری و حوزه اشتغال

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی گردشگری در نشست کمیسیون اجتماعی بر نزدیکی و پیوند صنعت گردشگری و حوزه اشتغال و نیز میراث فرهنگی با حوزه تعاون تاکید کرد.

نشست کمیسیون اجتماعی با وزرای گردشگری و نیرو/ تاکید ضرغامی بر پیوند صنعت گردشگری و حوزه اشتغال

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون اجتماعی مجلس با وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیرو گفت: در این جلسه و در زمان بررسی برنامه کاری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری اعضای کمیسیون بر پیوند بخش میراث فرهنگی با تعاون و نیز صنعت گردشگری با حوزه اشتغال تاکید کردند.

وی افزود: در این جلسه سید عزت الله ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری بر گفته نمایندگان صحه گذاشت و او نیز بر پیوند این دو بخش تاکید کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه سید علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو نیز مطالب خود را مطرح کرد که نمایندگان بر توجه به پیامدهای اجتماعی قطعی برق و نیز بحث انتقال آب از یک منطقه به یک منطقه دیگر را به وزیر گوشزد کردند و وزیر نیز بر اهمیت بعد اجتماعی کار در وزارت نیرو تاکید داشت.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون انتقاداتی را به وزیر پیشنهادی نیرو داشتند که از جمله آن می‌توان به انتقاد اعضای به عملکرد وی در دوران وزارتش در وزارت صمت اشاره کرد که وی در پاسخ گفت که کارهایی که در آن زمان انجام شده اولا بخشی از آن پیش از وزارت من انجام شده بود و به طور کل کارهایی هم در دوره من انجام شد به خاطر سیاست‌گذاری‌های انجام شده بود.

وی افزود: محرابیان در پاسخ به سوالی درباره پذیرش وزارت نیرو از سوی وی عنوان کرد که هم پایان‌نامه مقطع دکترای بنده مربوط به بخش نیرو است و همین که به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در انجام پروژه‌ها در این بخش نظارت و کنترل داشته‌ام.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول