اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیشنهاد لغو یکی از مصوبه‌های شورای شهر پنجم/ درخواست برگزاری آزمون تبدیل و ضعیت کارکنان شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم لغو یکی از مصوبات شورای شهر پنجم در مورد آئین‌نامه مالی و مالیاتی شرکت‌های تابعه شهرداری تهران گفت: سرپرست شهرداری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان را پس از رفع ایرادات پیگیری و اجرایی کند.

پیشنهاد لغو یکی از مصوبه‌های شورای شهر پنجم/ درخواست برگزاری آزمون تبدیل و ضعیت کارکنان شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: در شورای قبلی مصوبه‌ای در مورد آئین‌نامه مالی و مالیاتی شرکت‌های شهرداری تهران طی ماه‌های آخر داشتیم و شهرداری ملزم شد تا 31 خرداد آئین‌نامه مربوطه را به شورا بیاورد.

وی گفت:‌در آئین‌نامه قید شده اگر چنین اقدامی صورت نگیرد آئین‌نامه به معامله مالیاتی شهرداری تهران باز می‌گردد و متأسفانه فلسفه وجودی سازمان‌ها از طریق این مصوبه خارج و به نوعی قفل شدن شرکت‌های شهرداری را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: البته شهردار قبلی جسارت به خرج داده و مصوبه شورا را ابلاغ نکرده که به نظرم کار درستی انجام داده است ولی ناگفته نماند مصوبه قانونی است و فردا ممکن است به استناد همین مصوبه اقداماتی در شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران انجام شود.

امانی تأکید کرد: یا شورای شهر و یا سرپرست شهرداری باید به صورت طرح دو فوریتی این مصوبه را کان‌لم‌یکن کند تا مشکلی فردا برای سازمان‌ها وش رکت‌های تابعه پیش نیاید.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌همچنین سرپرست شهرداری تهران باید آزمون تبدیل وضعیت را که با اعتراض اعضای شورا و نهادهای نظارتی متوقف شد اصلاح و اجرایی کند.

وی بیان داشت: برگزاری این آزمون دو ایراد داشت که اگر هر دو ایراد رفع شود برگزاری آن مشکلی نخواهد داشت یکی اینکه حداقل افراد شرکت‌کننده در آزمون سه سال سنوات در شهرداری داشته باشند و دوم اینکه از بیرون شهرداری کسی جذب نشود. 

امانی تأکید کرد: به نظرم آقای جاوید باید با هماهنگی سازمان بازرسی آئین‌نامه مربوطه را اصلاح و ابلاغ کند و من هم پیشنهاد دارم کارکنانی که قرارداد با هادیان‌شهر دارند و یا کارمند شهرداری هستند بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول