اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کشف 135 کیلوگرم هروئین در پلدشت

دادستان خوی از کشف محموله هروئین در شهرستان پلدشت خبر داد.

کشف 135 کیلوگرم  هروئین در پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی حمید صمدزاده اظهار داشت: بر حسب گزارش اداره اطلاعات شهرستان پلدشت مبنی مشکوک بودن یک دستگاه تریلی، به حمل گسترده مواد مخدر از نوع هروئین و عزیمت خودرو به گمرک پلدشت برای خروج از کشور، بلافاصله و حسب هماهنگی قضایی حوزه قضایی پلدشت، ماموران اطلاعات و گمرک، خودرو مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: لابه لای محموله‌ی مجسمه‌های داخل کانتینر خودرو، میزان ۱۲۰ بسته که به صورت جاساز شده داخل مجسمه‌ها به مقدار تقریبی ۱۳۵ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط و در این راستا راننده خودرو که فردی ۵۷ ساله بود دستگیر شد.

دادستان خوی افزود: به لحاظ عدم صلاحیت حوزه قضایی پلدشت در رسیدگی به این پرونده، با هماهنگی دادستانی، پرونده به بازپرسی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب خوی ارجاع و متهم بعد از اخذ توضیحات و تفهیم اتهام، با صدور قرار بازداشت موقت مطابق مقررات قانونی، روانه زندان شده و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در جریان می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول