اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان در شرایط قرمز کرونایی/۱۳۰۰ نفر بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا را به علت کرونا از دست داده‌ایم.

همدان در شرایط قرمز کرونایی/۱۳۰۰ نفر بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا همدان با حضور فرمانداران سراسر استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۱۷۶ مورد بیمار بستری مثبت و ۸۰۵ مورد نیز به‌صورت سرپایی در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های کرونا در کل استان یک‌هزار و ۳۰۰ نفر است گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا را به علت کرونا از دست داده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند، بیشترین بیماران کرونایی در استان را دارند گفت: ۸۶ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال در استان همدان واکسن دریافت کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان‌هایی که در ارائه واکسن به  افراد بالای ۶۰ سال از میانگین استان پایین‌تر هستند، سعی کنند هرچه سریع‌تر میانگین خود را ارتقا دهند.

حیدری‌مقدم با بیان اینکه ۸۷ درصد از جامعیت بالای ۸۰ سال در استان واکسن دریافت کرده‌اند تأکید کرد: بیشترین درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان شرکت در اجتماعات و تماس‌های درون‌خانوادگی است.

وی گفت: مهم‌ترین دغدغه، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیروی از مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا توسط مردم است که باید نسبت به این موضوع هشدار لازم داده شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول