اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گچساران یک هفته تعطیل می‌شود/ آماده باش نیروهای بسیج برای کمک به کادر درمان

فرماندار گچساران گفت: از فردا تمام ادارات و بانک‌ها و اصناف گچساران تعطیل می‌شوند.

گچساران یک هفته تعطیل می‌شود/  آماده باش نیروهای  بسیج برای کمک به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک در جلسه ستاد مبارزه با کرونا گچساران اظهار کرد: با اعلام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور تعطیلی 6 روزه ادارات و بانک‌ها و با توجه به رنگ بندی صنوف 2 و 3 و 4 تعطیل خواهند شد.

وی بیان کرد: آگاهی رسانی رعایت پروتکل به مردم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و اصحاب رسانه به خوبی صورت گرفته است.

فرماندار گچساران تصریح  کرد: تعطیلی ها طبق دستورات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در این شهرستان اعمال خواهد شد و با متخلفین به صورت قانونی برخورد می شود.

اتابک عنوان کرد: بیماران کرونایی گچساران در بیمارستانهای این شهرستان بستری هستند و هیچ بیماری تا کنون به حال خود رها نشده است.

وی گفت: با افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه درمان شده تا جائیکه گاه بیماران بستری در نرگسی بخاطر خوب بودن محیط بیمارستان حاضر به ترک آن نیستند.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: در این شهرستان هیچ گونه مشکلی برای بستری بیماران وجود ندارد وبه بیماران در مراکز درمانی به خوبی رسیدگی می شود.

اتابک بیان کرد: در سراسر کشور آژیر خطر کرونا به صدا درآمده و مردم در این مدت تعطیلی در منازل خود بمانند و از سفر کردن و دورهمی جدا خود داری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این جلسه افزود: بسیج تا کنون و از ابتدای پیداش کرونا در کنار کادر درمان با برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی حضور پر رنگی داشته است.

باقر پسنده ادامه داد: در مرحله سوم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی این نهاد حسینه ثارالله خود را برای تزریق واکسناسیون مردم گچساران آماده و در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار داده است.

وی گفت: در کنار این اقدام تمام افراد بسیج اعم از کادر و پرسنل و درمان آماده باش برای کمک به کادر درمان گچساران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: در حال حاضر درمانگاه تخصصی شهدای بسیج  گچساران 10 تخت برای پذیرش بیماران کرونایی آماده کرده است و در صورت نیاز 30 تخت دیگر نیز برای این بیماران در این درمانگاه پیش بینی شده است.
پسنده بیان کرد: در کنار آمادگی کامل برای همکاری و کمک به کادر درمان گچساران نیروهای بسیج در برقراری امنیت محل های برگزاری هیئت ها در شب های عزاداری انجام وظیفه می کنند.
انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول