اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر پیشنهادی کشاورزی/ ساداتی‌نژاد: برای تشکیل سازمان جهاد کشاورزی روستایی لایحه خواهیم داد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی در نشست کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد که برای تشکیل سازمان جهاد کشاورزی روستایی برنامه داریم تا لایحه به مجلس ارائه دهیم.

جزئیات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر پیشنهادی کشاورزی/ ساداتی‌نژاد: برای تشکیل سازمان جهاد کشاورزی روستایی لایحه خواهیم داد

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شد، وزیر پیشنهادی گزارش برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهادی کشاورزی ضمن حمایت از طرح مجلس برای ایجاد امنیت غذایی بر تصویب بند بند این طرح تاکید کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ساداتی نژاد عنوان کرد که یکی از مشکلات کشاورزان راه‌های بین زمین‌های کشاورزی است که برای رسیدگی و بهبود وضعیت راه‌های بین زمین‌های کشاورزی در لایحه بودجه‌ای تخصیص داده نشده و لذا لازم و ضروری است که برای این کار بودجه تخصیص یابد و این موضوع جزو برنامه‌های من خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی کشاورزی عنوان کرد که یکی از مشکلات ما بحث وجود یک متولی خاص برای روستاهاست که برای این موضوع بنده در صورت رأی اعتماد مجلس لایحه تاسیس سازمان جهاد کشاورزی روستایی را به مجلس تقدیم خواهم کرد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول