اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فوت ۲۴۰ نفر بیمار کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس در بناب / تبدیل بخش‌های مختلف بیمارستان امام بناب به بخش بستری‌های کرونایی

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب، گفت: همواره خیران بناب از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان بودند و هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند.

فوت ۲۴۰ نفر بیمار کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس در بناب / تبدیل بخش‌های مختلف بیمارستان امام بناب به بخش بستری‌های کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، وحید رضایی در جمع خیران سلامت شهرستان بناب با ارائه گزارشی از روند مبتلایان و بستری‌های بیماران کرونایی در بناب اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۲ هزار و ۶۶۷ مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب بستری شده‌اند که تاکنون ۲۴۰ نفر فوت کرده‌اند.

وی با اشاره به روند صعودی مبتلایان و بستری‌های بیماران کرونایی در یک ماه گذشته در شهرستان بناب، افزود:در عاشورای سال گذشته تنها ۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بناب بستری داشتیم و حالا با وجود اینکه چند روز به عاشورای حسینی باقیمانده تعداد بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب به ۸۰ نفر رسیده است که این یک فاجعه است.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب، ظرفیت تختی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب 120 تخت است که در شرایط فعلی 140 بستری در این بیمارستان داریم و در کنار مداوای بیماران کرونایی سایر عمل‌های جراحی نیز در این بیمارستان در حال انجام است.

رضایی در ادامه با اشاره به آغاز پویش ملی واکسیناسیون در شهرستان بناب، یادآور شد: برای رسیدن به ایمنی جمعی باید ۸۰ درصد جمعیت شهرستان در حدود ۸۴ هزار نفر واکسینه شوند که تا به حال حدود ۳۶ هزار و ۲۹۶ نفر واکسینه شده‌اند و ۲۷ مرکز بهداشت روستایی و ۷ مرکز بهداشت شهری در حال انجام واکسیناسیون مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با لوازم ضروری و اولیه و نیازهای اساسی در بیمارستان با مشکل مواجه هستیم و امیدواریم خیران همانطوری که تا این لحظه کادر درمان شهرستان را تنها نگذاشته و یاری کرده‌اند، همچنان به یاری کادر درمان بشتابند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب، تصریح کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۴۰ خیر سلامت در حوزه‌های مختلف درمانی بناب به سیستم درمانی شهرستان کمک کرده‌اند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه ۱۰۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در بناب پر هستند و با بالاترین ظرفیت بیمارستان در حال فعالیت هستیم؛ گفت: با جذب ۱۸ متخصص ۶۷ درصد اعزام‌های بیمارستان کاهش یافته است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول