اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عین‌اللهی به کمیسیون انرژی رفت/قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واردات سریع‌تر واکسن کرونا

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به نقل از وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد آقای عین اللهی قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را داد.

عین‌اللهی به کمیسیون انرژی رفت/قول وزیر پیشنهادی بهداشت برای واردات سریع‌تر واکسن کرونا

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه 24 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت حضور داشته و برنامه‌های خود را اعلام کردند. 

وی با بیان اینکه در بخش اول نشست کمیسیون انرژی میزبان حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات بودیم افزود: وی برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای مدنظرش در این وزارتخانه را بیان کرد ضمن اینکه از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای به‌عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود، همچنین با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن‌ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را در این خصوص مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره بخش دوم نشست کمیسیون انرژی که بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در آن حضور داشت تصریح کرد: نمایندگان مجلس درباره واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید داشتند که وزیر پیشنهادی از برنامه خود در این باره تا 6 ماه بعد از حضورش در وزارتخانه خبر داد. 

نخعی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی بهداشت بر ادامه قرنطینه سراسری تاکید کرد زیرا واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد؛ آقای عین اللهی همچنین قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول