اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اطمینان بخشی وزیر پیشنهادی دفاع درباره تداوم برتری دفاعی کشور

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: امروز وزیر پیشنهادی دفاع به مطالبات اعضای کمیسیون درباره اطمینان بخشی درباره شرایط برتری دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه پاسخ داد.

اطمینان بخشی وزیر پیشنهادی دفاع درباره تداوم برتری دفاعی کشور

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه با حضور سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی گفت که آقای آشتیانی به مطالبات اعضای کمیسیون در خصوص اطمینان بخشی درباره شرایط برتری دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه پاسخ داد.

وی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی از حیث دفاعی و از منظر سخت افزاری و نرم افزاری برترین قدرت منطقه است و این حرکت رو به جلو باید ادامه داشته باشد. سرتیپ آشتیانی با چشم اندازی ۱۰ ساله و ۲۰ ساله برنامه پیشنهادی خود را در همین چارچوب بیان داد.

عباس زاده ادامه داد: سرتیپ آشتیانی سابقه حضور در ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی را دارد و چهره دانشگاهی است لذا این اطمینان را به کمیسیون داد که برنامه‌های ارایه شده عملیاتی خواهد شد. ما هم امیدواریم محصول این فرایند خیر، برکت، توسعه و اقتدار کشور باشد.

وی به حضور وزیر پیشنهادی کشور در جلسه عصر دیروز کمیسیون هم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های آقای وحیدی از منطق کارشناسی خوبی برخوردار بود، پیشنهاداتی در این نشست مطرح شد از جمله اینکه وزارت کشور برای تقویت سرمایه‌های اجتماعی باید به عنوان کارگزار هماهنگ‌کننده عمل کند. همچنین بر نقش وزارت کشور در تقویت انسجام اجتماعی به عنوان یکی از لوازم استفاده از فرصت‌های تنوع فرهنگی و قومی برای غنای فرهنگی ایران عزیز تاکید شد.

عباس زاده بازبینی مجدد قانون احزاب و تلاش برای تهیه آیین نامه اجرایی این قانون، تعیین تکلیف جریان نقد در کشور و اجرای مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰ پیرامون تامین نیاز زنان معسر، اجرای آمایش سرزمین و استفاده از ظرفیت مرزهای کشور را از جمله تاکیدات اعضای کمیسیون عنوان کرد و گفت که نظر اکثریت نمایندگان کمیسیون در خصوص برنامه آقای وحیدی و عزم او جهت تحقق برنامه‌ها مثبت بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول