اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موشک‌های ایرانی در صورت تعرضی از سوی صهیونیست‌ها آماده شخم زدن سرزمین‌های اشغالی است

یک نماینده مجلس گفت: رژیم صهیونیستی نباید جمهوری اسلامی را با توانایی و توانمندی‌های مختلف تهدید کند، زیرا صدها هزار موشک انبارشده را بر سر آنها تخلیه خواهیم کرد، پس نباید دست از پا خطا کنند.

موشک‌های ایرانی در صورت تعرضی از سوی صهیونیست‌ها آماده شخم زدن سرزمین‌های اشغالی است

اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تهدید اخیر صهیونیست‌ها به حمله نظامی به ایران اظهار داشت: صهیونیست‌ها در جایگاهی قرار ندارند که ایران اسلامی را با عظمت و توانمندی‌های مختلف نظامی و دفاعی تهدید کنند.

وی افزود: رژیم پوشالی و کاغذی به نام صهیونیستی سال‌هاست که در حال ترساندن و تهدید دیگران است، این در حالی است که جمهوری اسلامی همچنان مستدام است و در غرب آسیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نماینده گرمسار در مجلس تصریح کرد: محور مقاومت در منطقه در جایگاه برتر قرار دارد و صهیونیست‌ها اگر تکان بخورند، وجب به وجب سرزمین‌های اشغالی توسط سپاه، گروه‌های مردمی و محور مقاومت شخم زده می‌شود. این در حالی است که این موضوع را صهیونیست‌ها در چند جنگ اخیرشان تجربه کرده‌اند.

نماینده گرمسار در مجلس اظهار داشت: فرمایش‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در نابودی رژیم صهیونیستی قطعا زودتر از ضرب الاجل تعیین شده عملیاتی خواهد شد و به زودی صهیونیست‌ها از صحنه روزگار محور خواهند شد؛ به نظر می‌رسد سطل‌های آبی که حضرت امام خمینی (ره) اعلام کردند که اگر هر مسلمان بریزد رژیم صهیونیستی محو می‌شود هم اکنون تبدیل به موشک‌های فراوان شده است ضمن اینکه فناوری‌های متعدد نظامی هم در اختیار داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی نباید جمهوری اسلامی را با توانایی و توانمندی‌های مختلف تهدید کند، زیرا صدها هزار موشک انبارشده را بر سر آنها تخلیه خواهیم کرد. به همین دلیل نباید آنها دست از پا خطا کنند؛ چراکه در آن صورت با برخورد قاطع محور مقاومت که با هدایت و حمایت جمهوری اسلامی کارهایی را انجام می‌دهند مواجه خواهند شد و عملا رژیم اشغالگر قدس از صحنه روزگار محو خواهد شد، پس بهتر است بداند که هر گونه جنگ احتمالی یعنی پایان عمر خبیث رژیم صهیونیستی، لذا این جنگ خطای راهبردی برای آنها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول