اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

نفت وارد کانال 69 دلاری شد/ کاهش قیمت در سه روز متوالی

قیمت نفت در معاملات نخستین روز کاری بازارهای جهانی بیش از یک درصد و برای سومین جلسه کاهش یافت و بشکه ای 69.63 دلار فروخته شد.

نفت وارد کانال 69 دلاری شد/ کاهش قیمت در سه روز متوالی

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، پس از اینکه آمارهای رسمی نشان داد توان پالایش و فعالیت های اقتصادی به علت شیوع تازه کرونا، کند شده است، قیمت نفت در معاملات نخستین روز کاری بازارهای جهانی بیش از یک درصد و برای سومین جلسه کاهش یافت .

هر بشکه نفت برنت با 96 سنت کاهش 69.63 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با یک دلار و یک سنت کاهش 67.43 دلار معامله شد.

آمارها نشان می دهد به علت شیوع دوباره کرونا و وقوع سیل در چین، رشد تولید کارخانجات و خرده فروشی در این کشور در ماه جولای به شدت کاهش یافته است.

کلوین وانگ، تحلیلگر بازارهای سی ام سی در سنگاپور گفت: «کاهش قیمت نفت به علت آمارهای ضعیف تر از انتظار از اقتصاد چین که مصرف کننده بزرگ نفت در جهان است، صورت گرفته است.»

پالایش نفت خام در چین در ماه گذشته میلادی به کمترین میزان روزانه از ماه می 2020 رسیده است

بسیاری از تحلیلگران، در ژاپن، چهارمین واردکننده بزرگ نفت در جهان، انتظار دارند با اعمال مجدد محدودیت های اضطراری برای مقابله با کرونا، رشد اقتصادی متوسطی در سه ماهه جاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول