اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

برپایی کارگاه رهبری ارکستر توسط علی رهبری

مایسترو علی رهبری خالق آثار «نوحه خوان» و «مادرم ایران» برای اولین بار کارگاه «فعالیت حرفه‌ای و راهبردهای صحیح رهبری ارکستر» در تراز جهانی برگزار می کند.

برپایی کارگاه رهبری ارکستر توسط علی رهبری

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس،کارگاه آن لاین و آفلاین «فعالیت حرفه ای و راهبردهای صحیح رهبری ارکستر» رویدادی آموزشی و یک روزه است که به دعوت مرکز بین المللی موسیقی شرق در ایران و با همکاری کمیته اسکان بشر سازمان ملل متحد در روز جمعه ۱۲ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به روایت مرکز بین المللی موسیقی شرق اجرای این کارگاه به جهت محدودیت های کرونایی به صورت آنلاین برای علاقمندان به حوزه رهبری ارکستر برنامه ریزی شده است.

در این رویداد استاد علی رهبری مو سیقیدان پرآوازه ایرانی بنا دارد تا برای اولین بار، راهبردها و تکنیک های مهم رهبری را که براساس تجربه حدود ۴ دهه فعالیت رهبری در عرصه بین المللی با حدود ۱۲۰ ارکستر سمفونیک جهان دا شته است را به صورت یک کارگاه آنالین فعال در سه بخش زیر با علاقمندان ایرانی در سراسر دنیا در میان گذاشته و به توسعه سطح کیفی موسیقی ارکستری کمک کند:

۱ .آنچه برای شروع آموزش مهارت رهبری ارکستر باید بدانیم | ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران

۲ .کاربردی سازی دانش رهبری در ارکستر پس از آموزش | ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران

۳ .اجرای تکنیک های پیشرفته رهبری روی صحنه | ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران

این اولین بار نیست که این هنرمند مطرح بین المللی در مقاطع مختلف تاریخی و موقعیت های مختلف حرفه ای و جغرافیایی، شور و شوقش را به فرهنگ و هنر راستین ایران و کمک به ارتقای سطح علمی و کیفی تولیدات و اجراهای موسیقایی و موسیقیدانان ایران در سطح بین المللی به اشکال مختلف ابراز داشته است.

علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی ملی و آکادمی موسیقی وهنرهای زیبای شهر وین – اتریش، رئیس هنرستان عالی موسیقی ملی و کنسرواتوار تهران (در سن ۲۵ سالگی)به مدت ۳ سال، برنده مدال طلا برای ایران در مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه، برنده مدال نقره برای ایران در مسابقات جهانی رهبری ارکستر در سوئیس، دعوت شده از طرف بیش از ۱۲۰ ارکستر سمفونیک جهان از جمله وین، زالسبورگ، برلین، لندن، آمستردام، بروکسل، تورنتو، توکیو، مکزیک و غیره، رهبر میهمان دائم فیلارمونیک چک، بلگراد و بروکسل، دستیار هربرت فون کارایان در ارکستر فیلارمونیک برلین و فستیوال زالسبورگ، رهبر دائم و مدیر هنری ارکسترهای سمفونیک در شهرهای بروکسل، پراگ، زاگرب، مالاگا و تهران بوده و دارای بیش از ۲۵۰ آلبوم در بازار جهانی است که قسمتی از آن از ۶ آهنگساز ایرانی است. وی همچنین دارای بالاترین نشان هنری در کشورهای بلژیک، جمهوری چک و اسپانیا است.

متقاضیان می توانند از طریق صفحات مجازی و رسمی مرکز بین المللی موسیقی شرق در ایران و وبسایت WWW.EROOIDAD.COM جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول