اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرز خسروی «مسدود» است/ برنامه‌ای برای تردد زوار وجود ندارد

بنابر اعلام مسئولان استان کرمانشاه مرز خسروی «مسدود» است و هیچ ترددی در دو سمت آن صورت نمی گیرد. تنها مقامات کنسولی حق تردد زمینی از مرز خسروی را دارند و برنامه‌ای برای پذیرش زوار در مرز خسروی وجود ندارد.

مرز خسروی «مسدود» است/ برنامه‌ای برای تردد زوار وجود ندارد

مدیرکل پایانه‌های مرز خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت این مرز، اظهار کرد: از ابتدای کرونا رفت و آمد مسافری در این مرز صورت نگرفته است و دولت عراق اجازه تردد زوار و یا اشخاص را از این مرز صادر نکرده است.

وی افزود: گمرکات ایران نیز متقابلاً اجازه تردد به اشخاص و شهروندان عراقی برای ورود به ایران از طریق مرز خسروی را نداده است.

نوروزی ادامه داد: بنابر اعلام دولت و ایجاد تعطیلی ۵ روزه این مرز تعطیل است و مجوزی برای تردد افراد حقیقی صادر نخواهد شد و تنها نیروهای کنسولی و مرزبانی در این مرز می توانند تردد نمایند.

مدیرکل پایانه‌های مرز خسروی در خصوص وضعیت این مرز و میزبانی از زائران اربعین نیز گفت: در این خصوص منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای پذیریش زوار و امکان تردد آنان وجود ندارد چرا که دولت عراق مرز را خود را در این نقطه بسته است و ترددی در دو سوی مرز صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/ح/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول