اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

تحقیقات گسترده سناتورهای آمریکایی در مورد مشکلات خودروهای تسلا

دو سناتور دموکرات کنگره آمریکا از اداره ملی ترافیک بزرگراه های این کشور خواستند تا تحقیقاتی کامل و سراسری در مورد قابلیت رانندگی خودکار شرکت تسلا انجام دهد.

تحقیقات گسترده سناتورهای آمریکایی در مورد مشکلات خودروهای تسلا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، همچنین سناتورهای یادشده از اداره مذکور خواستند تا برای ارتقای سیستم دستیار راننده خودروهای تسلا پیشنهاداتی را ارائه دهد.

اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا روز گذشته از آغاز ارزیابی های مقدماتی خود برای بررسی وضعیت 765 هزار خودروی تولیدی تسلا خبر داده بود. نگرانی در مورد عملکرد این خودروها پس از آن افزایش یافت که 11 مورد تصادف خودروهای تسلا گزارش شد و در بسیاری از موارد علت این رویدادهای اشتباهات محاسباتی قابلیت رانندگی خودکار خودروهای تسلا اعلام شد.

اد مارکی و ریچارد بلومنتال در این زمینه تصریح کرده اند تحقیقات در این مورد باید سریع، کامل و شفاف باشد تا امنیت رانندگان و عموم مردم تضمین شود. همچنین تسلا باید توصیه هایی برای حل مشکلات خودروهای خود دریافت کند تا بتواند امنیت خودروهای خود در حالت رانندگی خودکار را ارتقا بخشد و از وقوع تصادف های بیشتر در آینده جلوگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول