اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با سه وزیر پیشنهادی/ قول مساعد رئیس جمهور برای حمایت از رتبه‌بندی معلمان

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون با سه وزیر پیشنهادی کار، صمت و آموزش و پرورش را تشریح کرد.

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با سه وزیر پیشنهادی/ قول مساعد رئیس جمهور برای حمایت از رتبه‌بندی معلمان

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش و صنعت و معدن و تجارت با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند. 

وی افزود: در این جلسه آقای عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن گزارش از سوابق کاری خود گفت: زمانی که در کمیته امداد مشغول به کار بوده توانسته شیب ورود افرد تحت پوشش کمیته امداد را کاهش دهد.

وی اظهار داشت: در این جلسه پیشنهادی مطرح شد که آقای عبدالملکی در صورتی که به عنوان کار از مجلس رأی اعتماد گرفت، یک شورای مشورتی از نخبگان ارائه پیشنهادات و تصمیم‌سازی‌ها را در کنار خود داشته باشد که این مسئله با پذیرش و استقبال وزیر پیشنهادی همراه شد. 

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارش برنامه‌های خود، از برنامه‌اش برای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: این موضوع را در جلسه با آیت‌الله رئیسی مطرح کرده و آقای رئیس‌جمهور نیز برای حمایت از اجرای رتبه‌بندی معلمان قول مساعد داده است. 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در پایان نیز آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت گزارشی از برنامه‌هایش را اعلام و عنوان کرد که حوزه کاری وزارت صمت به گونه‌ای است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور باید مردم ثمر کار آن را هر چه سریع‌تر مشاهده کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول