اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آرزوی موفقیت نماینده کهگیلویه بزرگ برای 2 ورزشکار پارالمپیکی

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس برای 2 ورزشکار پارالمپیکی ابراز موفقیت کرد.

آرزوی موفقیت نماینده کهگیلویه بزرگ برای 2 ورزشکار پارالمپیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در آئین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) ابراز امیدوار کرد که ورزشکاران استان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش ۲ ملی‌ پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این آئین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم. 

وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.

موحد با بیان این که ورزشکاران پارالمپیکی جمهوری اسلامی همواره در میادین بزرگ درخشیده‌‌اند پیش بینی موفقیت برای این دو ورزشکار و قهرمان ملی هم استانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول