اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آشتیانی برای احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسلح و اشراف اطلاعاتی برنامه دارد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر پیشنهادی دفاع برای احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسلح و اشراف اطلاعاتی برنامه دارد.

آشتیانی برای احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسلح و اشراف اطلاعاتی برنامه دارد

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی حضور یافت.

وی افزود: آقای آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع در این جلسه برنامه خود را درباره با احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسلح و اشراف اطلاعاتی تشریح کرد.

ایری گفت: با توجه به اینکه وی در کمیسیون عمران حضور داشت برنامه‌های خود را پیرامون مباحث مهندسی نظیر مستندسازی و رفع مشکلات تملک و رفع تعارض املاک، پاک سازی عمومی میادین مین با توجه به اعتبارات 5.5 میلیارد تومانی در سال، بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر ساختمان وتاسیسات وزارت دفاع مطرح کرد و سپس نمایندگان نیز در رابطه با خروج پادگان‌ها از شهرها و بازنشستگان نیروهای مسلح، کمک به احداث بیمارستان و استقرار نیروی نظامی در برخی نقاط کشور مطالبی مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه سجادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون عمران حاضر به بیان رزومه کاری و سوابق اجرایی و ورزشی خود پرداخت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از توضیحیات وزیر پیشنهادی ورزش نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کرده که آقای سجادی به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول