اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم نابسامانی در بازار مرغ/ توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ در مازندران جوابگو نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر ضرورت عرضه بیشتر مرغ در بازار مازندران، گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ تن مرغ در بازار توزیع می‌کنیم که جوابگو نیست.

تداوم نابسامانی در بازار مرغ/ توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ در مازندران جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، دردسرهای بازار مرغ تمامی ندارد به‌طوری‌که این محصول از قیمت مصوب هم پرواز کرده است.

موضوع مهم اینکه در این شرایط کرونایی باتوجه به سرایت بالای شیوع ویروس دلتا مصرف‌کنندگان برای دریافت مرغ با قیمت مصوب باید وارد صف‌های طولانی شوند.

با اعلام قیمت مصوب ۲۴هزار و ۹۰۰ تومانی برای مرغ و اختصاص نهاده به تولیدکنندگان پیش‌بینی‌ها بر این بود که دیگر شاهد صف‌های طولانی برای خرید مرغ نباشیم ولی متاسفانه این موضوع هم نتوانست به مشکلات بازار مرغ پایان دهد و تاکید بر نظارت بیشتر است.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ تن مرغ با قیمت مصوب در استان مازندران توزیع می‌کنیم که جوابگو نیست.

وی افزود: در کنار توزیع مرغ، برخورد با واحدهای صنفی نیز در دستور کار قرار دارد که میزان جریمه ۲.۵ میلیارد تومان بوده است‌.

رئیس سازمان صمت مازندران بیان کرد: باوجود اینکه قیمت مصوب مرغ ۲۴هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد اما شاهد نرخ‌های مختلف این محصول تا حدود ۳۲هزار تومان در بازار هستیم.

این مسوول با تاکید بر ضرورت عرضه بیشتر مرغ در بازار مازندران، خاطرنشان کرد: به‌دلیل اختلاف مرغ با قیمت مصوب و آزاد اگر ورودی مرغ زیاد شود صف ایجاد نمی‌شود.

قوانلو با اشاره به اجرای بحث کدگذاری با همکاری اداره پست، اضافه کرد: با اجرای این طرح، نظارت و کنترل جدی مرغ از محل کشتارگاه تا واحد توزیع را به‌صورت جدی در دستور کار خواهیم داشت.

وی در پایان گفت:  تا زمانی‌که عرضه و تقاضا بهم می‌خورد این مشکلات وجود خواهد داشت و باید عرضه این محصول در بازار استان بیشتر صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول