اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی با هماهنگی سایپا / واکسن قطعه سازان به سهمیه استان‌ها اضافه می‌شود

معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا از آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی کشور با پیگیری های این گروه خودروسازی از امروز خبر داد و گفت: در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودروسازان و قطعه‌سازان انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد.

آغاز واکسیناسیون صنایع قطعه‌سازی با هماهنگی سایپا / واکسن قطعه سازان به سهمیه استان‌ها اضافه می‌شود

اخبار شرکتها ؛ به گزارش سایپانیوز، حمیدرضا بهروان ادامه داد: پس از امضای این تفاهم‌نامه، گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی چهار انجمن صنایع همگن قطعه سازی، انجمن صنفی قطعه‌سازان، انجمن خودروسازان و انجمن شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان اطلاعات و آمار اعضای این شرکت ها را جمع آوری و برای وزارت بهداشت ارسال کرد.

بهروان با بیان اینکه اطلاعات شرکت‌های فعال در صنعت خورو به تفکیک استان‌های مختلف کشور در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است، افزود: با هماهنگی و پیگیری‌هایی که گروه خودروسازی سایپا انجام داده، واکسیناسیون شرکت های فعال در استان های تهران و البرز از امروز در محل شرکت‌های قطعه سازی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: لیست صنایع خودرو و قطعه سازی مستقر در استان های کشور نیز در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و این وزارتخانه، واکسن‌های موردنیاز برای انجام واکسیناسیون این شرکت ها را به سهمیه هر استان اضافه خواهد کرد.

بهروان با بیان اینکه انجام واکسیناسیون تمام کارکنان و کارگران صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است، ادامه داد: دانشگاه های علوم پزشکی هر استان، سهمیه صنایع خودرو و قطعه سازی را دریافت می کند و هماهنگی های لازم برای انجام واکسیناسیون کارکنان و کارگران این شرکت ها را از طریق مراکز تزریق واکسن انجام خواهد داد.

معاون منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: جدول زمان بندی انجام واکسیناسیون صنایع خودرو و قطعه‌سازی استان های تهران و البرز درحال آماده سازی است و تا پایان هفته برای ابلاغ و انجام هماهنگی‌های لازم به انجمن های مربوطه ارسال می‌شود.

انتهای  پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول