اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۴۹۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان اصفهانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 490 هزار پرس غذای گرم و 25 هزار و 900 بسته معیشتی در طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا کنون به نیازمندان اهدا شده است.

۴۹۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان اصفهانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع با اشاره به اقدام خیرخواهانه امسال نیکوکاران در قالب اطعام و احسان حسینی، اظهار داشت: تا کنون با مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری و هیئات مذهبی ۴۹۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه در این طرح ۱۷۸ آشپزخانه برای تهیه، طبخ و توزیع غذای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت درحال فعالیت هستند، گفت: تاکنون با مساعدت خیران در قالب غذای گرم و بسته های معیشتی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش اهدا شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال نیکوکاران پیش بینی می شود در اجرای طرح تا پایان دهه اول ماه محرم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، معاش نیازمندان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.  

زارع اظهار داشت: خیران می توانند به منظور مشارکت در اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، وجوه نقد خود را با شماره گیری  #۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ پرداخت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول