اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دمشق: حملات صهیونیستی، مانع شکست تروریست‌های وابسته به اسرائیل و آمریکا نمی‌شود

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد، حملات هوایی رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاستهای جنایتکارانه است که تقسیم کار را بین قاتلان مردم سوریه نشان می‌دهد.

دمشق: حملات صهیونیستی، مانع شکست تروریست‌های وابسته به اسرائیل و آمریکا نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه بار دیگر تأکید کرد که شورای امنیت و سازمان ملل مسئول ممانعت از تکرار حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هستند.

این نهاد سوری با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی که بامداد امروز صورت گرفت، با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد، این تجاوز صهیونیستی در چارچوب سیاستهای جنایتکارانه هدفمند و مداوم است که تقسیم کار را بین طرفهایی نشان می‌دهد که عامل ریختن خون مردم سوریه هستند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، هدف از این تجاوزات، طولانی کردن جنگ تروریستی علیه سوریه است و همه «کشورهای جهان می‌دانند که هدف اصلی این تجاوزات بالا بردن روحیه تروریستها است».

دمشق ادامه داد، این تروریستها در منطقه شمال شرق سوریه، به ویژه در مناطقی حضور دارند که نظامیان آمریکایی و نیروهای ترکیه آن را اشغال کرده‌اند.

در این بیانیه تأکید شد، تداوم حملات تروریستی اسرائیل، در ارعاب و شکست ملت و ارتش سوریه هیچ تأثیری نخواهد داشت و از شکست عناصر داعش و جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی جلوگیری نخواهد کرد که شریک رژیم صهیونیستی و آمریکا در تروریسم هستند.

بر اساس این بیانیه، این حملات باعث می‌شود که ملت سوریه به حتمی بودن پیروزی خود در برابر تروریسم و بازپسگیری جولان اشغالی بیشتر اصرار داشته باشند.

در پایان این بیانیه آمده است، سوریه بار دیگر تأکید دارد که تداوم روشهای خصمانه رژیم صهیونیستی جز با چراغ سبز و حمایت نامحدود و مداوم برخی از کشورها از جمله دولت کنونی آمریکایی امکان پذیر نیست.

منابع خبری بامداد امروز جمعه از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق و در ریف غربی حمص خبر دادند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول