اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

نشست ۳ ساعته وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران رسانه‌ها

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشستی صمیمانه با مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری، درباره برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این وزارتخانه در دولت سیزدهم به همفکری و تبادل نظر پرداخت.

نشست ۳ ساعته وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشستی صمیمانه با مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری، درباره برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این وزارتخانه در دولت سیزدهم به همفکری و تبادل نظر با آنها پرداخت.

در این جلسه که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید، حدود ۳۰ نفر از مدیران ارشد رسانه‌ای از گرایشات مختلف سیاسی حضور داشتند و شرکت‌کنندگان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات پیشنهادی خود در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه پرداختند.

اسماعیلی در این نشست یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های دولت سیزدهم را گفت‌وگو با همه قشرها برای درک متقابل و استفاده از دیدگاه‌های همه برای سیاست‌گذاری منطبق با منافع و خواست مردم ذکر کرد و گفت: نیاز امروز کشور هم‌افزایی، همکاری و همدلی حداکثری برای عبور از مشکلات و حل معضلات به‌ویژه معیشت مردم است.

وی افزود: آنچه به‌عنوان آسیب شناسی شرایط فعلی فرهنگ و هنر در برنامه اینجانب به مجلس ارائه شده، گزارش دستگاه‌های مرتبط بوده و نه دیدگاه اینجانب؛ لذا در برنامه ارائه شده تلاش کرده‌ایم همه سلایق در کنار هم در توسعه فرهنگ و هنر ایرانی همکار هم باشند.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین سعه صدر، تقویت اخلاق و تأکید بر همبستگی ملی در مسیر منافع و امنیت ملی را از مهم‌ترین عناصر لازم برای تقویت و همکاری در راستای توجه به فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد.

تأکید بر ضرورت نقدپذیری از جانب دولت و سعه صدر مسؤولان، توجه به اقتصاد رسانه، رسیدگی به محدودیت‌های به وجود آمده برای اصحاب فرهنگ و هنر ناشی از ویروس کرونا، ایجاد تعامل سازنده با رسانه‌ها به صورت مستمر در تمامی ارکان دولت، نگاه ویژه به افکار عمومی و دغدغه‌های آحاد مردم و ... از جمله محورهای مورد تأکید مدیران رسانه‌ها در نشست با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول