اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«باغگلی» نتوانست مجوز ورود به ساختمان شهید رجایی را بگیرد

تجربه کاری کم و عدم آشنایی با مسائل وزارت آموزش و پرورش موجب شد که «حسین باغگلی» نتواند مجوز ورود به ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش را به عنوان سکاندار این وزارتخانه دریافت کند.

«باغگلی» نتوانست مجوز ورود به ساختمان شهید رجایی را بگیرد

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: نتایج رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت اعلام شد و حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نتوانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند و مجوز ورود به ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش را دریافت نکرد.

مهم‌ترین دلایل عدم انتخاب «باغگلی»، عدم تجربه کافی در حوزه آموزش و پرورش و عدم آشنایی با مشکلات این وزارتخانه عریض و طویل عنوان شده است. 

 «باغگلی» متولد ۱۳۵۷ بوده و دارای مدرک دکترای علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) است و هم اکنون هم به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد فعالیت می‌کند اما درباره سوابق اجرایی آقای باغگلی باید گفت که او به مدت سه سال است که مدیرعاملی بنیاد فرهنگی رضوی را بر عهده دارد.

بنیاد فرهنگی رضوی، مدیریت مجموعه مدارس آستان قدس رضوی یعنی مدارس امام رضا (ع) و پردیس تربیتی توانا با ‏رویکرد عام‌المنفعه را بر عهده دارد که شامل ۱۹ مدرسه و بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در مناطق مختلف شهر ‏مشهد و برخی دیگر از شهرهای خراسان رضوی به ویژه در مناطق محروم و کم‌بضاعت است.

همچنین عنوان شده است که آقای باغگلی، عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر شورای ‏علمی جشنواره ملی فعالیت‌های دینی و قرآن معلمان ابتدایی دانشگاه فرهنگیان بوده است.‏ البته گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش به مدت حدود 5 سال به تدریس در دانشگاه فرهنگیان پرداخته و در انجام مطالعات پشتیبان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همکاری داشته است ضمن اینکه عضویت در انجمن فلسفه تعلیم و ‏تربیت ایران، مشاور تخصصی در طراحی برنامه‌های آموزشی تربیتی در مدارس شهر مشهد، طراحی مدل ‏دبستان ابتدایی رشاد و راهبری مدیریتی آن (به مدت سه سال) و عضو کارگروه مدارس تحول‌خواه مشهد ‏مقدس از دیگری مواردی است که در رزومه وی اشاره شده است. 

نمایندگان مجلس این سابقه فعالیت اجرایی «باغگلی» را کافی نمی‌دانستند و در نهایت نیز با 76 رأی مثبت، 193 رأی منفی، و 18 رأی ممتنع به او رأی اعتماد ندادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول