اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قالیباف: نمایندگان شناخت کاملی از وزرای پیشنهادی دارند/ برگزاری 270 جلسه با وزرای پیشنهادی

رئیس مجلس گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی بیش از ۲۷۰ جلسه در هفته گذشته در کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای آشنایی نمایندگان با وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آنها برگزار شد.

قالیباف: نمایندگان شناخت کاملی از وزرای پیشنهادی دارند/ برگزاری 270 جلسه با وزرای پیشنهادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (شنبه 30مرداد) مجلس، گفت: طبق برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده بود با شکل‌گیری یک سامانه و برای اولین بار این فرصت فراهم شد که یکایک وزرای پیشنهادی در تمام کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرای پیشنهادی صحبت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیش از ۲۷۰ جلسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به صورت فشرده برگزار شد و در این جلسات شناخت بسیار خوبی هم نمایندگان از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و هم وزرای پیشنهادی شناخت خوبی نسبت به مجلس و نگاه‌ها و انتظارات در حوزه‌های تخصصی به دست آوردند.

وی ادامه داد: این کار از جمله کارهای ماندنی بود که برای اولین بار در مجلس یازدهم تجربه شد و انشاءالله در آینده نیز این گونه خواهد بود و همین کار باعث شد تا حواشی کمترین تأثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر در نشست‌های تخصصی چهره به چهره کار انجام شد.

قالیباف خاطرنشان کرد: امیدوارم که در این روزهایی که جلسات صحن را داریم در صحن مجلس هم انشاءالله این فرصت فراهم شود که هم مردم عزیزمان و هم نمایندگان محترم و هم وزرای پیشنهادی و هم رئیس محترم جمهور در رأس نظرات‌شان گفت و شنود شود تا به یک نتیجه نهایی برسیم.

رئیس مجلس در آغاز صحبت‌های خود ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: امیدوارم عزاداری‌های مردم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول