اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خودروهای غیربومی زمان خروج از مازندران جریمه یک میلیونی می‌شوند

سرپرست پلیس راه مازندران به فعالیت گشت‌ها در مسیرهای خروجی شمال باتوجه به پیش‌‌بینی افزایش حجم ترافیک برای خروج از استان اشاره کرد و گفت: درصورتی‌که خودرو‌های غیربومی در مناطق مختلف استان مشاهده شوند جریمه خواهند شد.

خودروهای غیربومی زمان خروج از مازندران جریمه یک میلیونی می‌شوند

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بعدازظهر روز جمعه مسیرهای خروجی شمال کمی پرحجم شد؛ دلیل هم این بوده طی هفته‌های گذشته و قبل از اجرای طرح تشدید ممنوعیت‌های کرونایی برخی از خودروهای غیربومی وارد استان شدند که طی روز گذشته و امروز درحال خروج از محورهای مازندران هستند.

وی با اشاره به ترافیک در مسیرهای ییلاقی مازندران، افزود: بحث افزایش حجم ترافیک در مسیرهای ییلاقی معمولا در پایان هفته‌ها و روزهای تعطیل شاهد هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: از دوشنبه تاکنون باتوحه به تشدید ممنوعیت‌ها، بیش از ۱۲هزار دستگاه خودرو برگشت و بیش از ۶هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

این مسوول به فعالیت گشت‌ها در مسیرهای خروجی شمال باتوجه به پیش‌‌بینی افزایش حجم ترافیک اشاره و تصریح کرد: درصورتی‌که خودرو‌های غیربومی در مناطق مختلف استان مشاهده شوند از سوی ماموران پلیس‌راه و دوربین‌های نظارتی یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

عبادی با اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌ها باقوت در محورهای شمال درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال کماکان مورد تاکید پلیس است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول