اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق کلیات کابینه/ مولوی: دولت به دنبال بهبود معیشت مردم و احیای سرمایه اجتماعی است

نماینده مردم آبادان و اروند‌کنار در مجلس با دفاع از برنامه‌های رئیس‌جمهور و کلیت کابینه وی گفت: در برنامه‌های اعلامی رئیس‌جمهور بهبود معیشت مردم و احیای سرمایه اجتماعی دیده می‌شود.

موافق کلیات کابینه/ مولوی: دولت به دنبال بهبود معیشت مردم و احیای سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان و اروند‌کنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های دولت سیزدهم اظهار داشت: با مطالعه کارنامه و سوابق سیاسی و اجرایی وزرای پیشنهادی به این نتیجه می‌رسیم که رئیس‌جمهور در انتخاب و جمع‌بندی کابینه بسیار تلاش کرده است. 

وی تصریح کرد: دولت گذشته کشور را در وضعیتی تحویل آقای رئیسی داده است که نرخ بالای تورم و بیکاری، تنش آبی، وضعیت وخیم کرونا و ادامه تحریم‌های ظالمانه را شاهد هستیم.

 نماینده مردم آبادان و اروند‌کنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی در برنامه‌های اعلامی رئیس‌جمهور دو رویکرد اساسی دیده می‌شود که شامل بهبود معیشت مردم و تقویت سرمایه و اعتماد اجتماعی است.  امروز آنچه دولت آقای رئیسی دنبال می‌کند احیای سرمایه اجتماعی است. 

مولوی خاطرنشان کرد: ممکن است وزیری رأی نیاورد اما کلیت کابینه افرادی متخصص، باتجربه و متناسب با اهداف رئیس‌جمهور هستند. 

وی با اشاره به جوان بودن کابینه معرفی شده گفت: جوان‌ترین وزیر پیشنهادی 40 سال و مسن‌ترین آنها 60 سال سن دارند و میانگین سنی کابینه 53 سال است، کارآمدی، فسادستیزی و مردمی بودن در سوابق همه افراد مشاهده می‌شود. 

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس اظهار داشت:‌معاونت نظارت مجلس مقایسه‌ای بین گزینه‌های پیشنهادی با شرح وظایف وزارتخانه‌ها و اهداف و قوانین بالادستی انجام داده که در نتیجه آن، اکثر وزرای پیشنهادی نمره بالایی گرفته‌اند. 

مولوی در پایان ساماندهی معیشت کارگران، رتبه‌بندی معلمان، ساماندهی مناطق آزاد و لایروبی اروندرود و نیز توجه به یکپارچگی استان خوزستان در اختصاص منابع و امکانات را از مهمترین انتظارات از دولت آینده برشمرد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول