اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف کلیات کابینه/فاضلی: باید کل کابینه در خدمت رفع مشکل کرونا باشد

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: مشکل اول کشور بحث کروناست که محدود به وزارت بهداشت هم نیست و تمام اعضای کابینه با آن درگیرند و واکسیناسیون در این باره باید به صورت فراگیر و سریع انجام شود.

مخالف کلیات کابینه/فاضلی: باید کل کابینه در خدمت رفع مشکل کرونا باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ملک فاضلی در جلسه علنی امروز (شنبه 30 مرداد) مجلس و در مخالفت با کلیات کابینه سیزدهم گفت: برنامه و کابینه دولت آقای رئیسی باید با شرایطی که در حال حاضر در کشور ما حاکم است همسنگ و برابر باشد تا بتواند مشکلاتی که جامعه ما با آن مواجه است و جزو اولویت‌ها به شمار می‌رود و در واقع این مشکلات میراثی است که برای دولت سیزدهم به ارث گذاشته شده است حل کند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان به ویژه در مناطق مرزی ضمن مواجهه با همه محرومیت‌ها حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، اظهار داشت: در کابینه آقای رئیسی از استانی که 11 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد و دارای نیروهای توانمندی نیز هست که می‌توانند در کابینه حضور داشته باشند، ما اثری را نمی‌بینیم. انتظار می‌رود در سطوح پایین‌تر آقای رئیسی از افراد شایسته به صورت عام استفاده کند.

وی افزود: امروز اولین مشکل جامعه ما، مشکل بیماری کروناست. بیماری کرونا مربوط به وزارت بهداشت نیست، بلکه یک قسمت آن مربوط به وزارت بهداشت است.

فاضلی خاطرنشان کرد: کرونا مشکل اول جامعه ماست و این مشکل به جایی رسیده که همه ما را امروز به تعطیلی کشانده و امروز روز تعطیل کروناست و ما در اینجا حضور داریم. باید حواسمان جمع باشد که در چه وضعیتی هستیم. لذا باید کل کابینه در خدمت رفع مشکل کرونا باشد.

نماینده مردم سراوان در مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری دستور صادر کردند واکسیناسیون شرط اول پیشگیری کروناست که البته این واکسیناسیون باید در حداقل زمان و با گستردگی تمام در سطح کشور و حداقل با 2 دز انجام شود.

وی افزود: مشکل بعدی بحث بیکاری و کمبود اشتغال است. توجه مسئولان به ویژه وزرای کابینه این مطلب را می‌طلبد تا مراقب باشیم و بتوانیم معیشت جامعه را حرکت دهیم و کلید حل مشکل معیشتی بالا رفتن ارزش پول مملکت است.

فاضلی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل استان سیستان و بلوچستان بحث آب است، اگر فکری برای حل این مشکل نشود، بعضی از شهرستان‌های استان به خصوص حوزه انتخابیه بنده مجبور به مهاجرت خواهند شد. حال آنکه به راحتی و سادگی می‌توان آب را برای این مردم فراهم کرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه اظهار داشت: ما برای حل این مشکل باید ساختار اشتغال را مورد بازبینی قرار دهیم. مشکل دیگر مشکل فرهنگیان و خرید خدمتی‌ها و... است که حل مشکلات آنها یک نگاه همه‌جانبه را می‌خواهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول