اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف کلیات کابینه/ سعیدی: دولت با این ساختار فاسد نظام بانکی می‌خواهد چه کند؟

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: آقای رئیسی! با این ساختار فاسد نظام بانکی چه می‌خواهید بکنید؟

مخالف کلیات کابینه/ سعیدی: دولت با این ساختار فاسد نظام بانکی می‌خواهد چه کند؟

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در مخالفت با کلیات برنامه‌های پیشنهادی کابینه دولت اظهار داشت: اگر کارشکنی‌های وزارت بهداشت وجود داشت باید اینها را به مردم صادقانه می‌گفتید.

وی افزود: آقای رئیسی! با این ساختار فاسد نظام بانکی چه می‌خواهید بکنید؟ فساد از هیچ دولتی پذیرفته نیست و به خصوص از شما که نماد مبارزه با فساد هستید، این پذیرفته نیست.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرای محترم! امان از آقازادگان از آن بترسید که که هرکسی را به ذلت می‌کشاند. این حجم از محافظ برای چیست؟ از چه چیزهایی محافظت می‌کنیم آیا اینها در برابر مردم است؟ اگر واقعا معتقد به مولفه‌های دولت مردمی هستیم مانند رئیس جمهوری نباشیم که از ولنجک بیرون نیامد لذا مراقب باشیم از ارزش‌های ناب انقلاب فاصله نگیریم.

سیدی همچنین خاطرنشان کرد: آقای رئیسی! در برابر بدعهدی دولت‌های روسیه و چین و در بحث مقابله با کرونا انتظار حرکت انقلابی شما را داریم؛ وقتی سفیر روسیه را دیدیم رئیس انقلابی مجلس واکنش انقلابی نشان داد.

وی تصریح کرد: قدرت‌های غربی که فضاحت آنها در افغانستان به صدا درآمده است، اما پناه بردن از غرب به شرق هم خوب نیست، به فرموده رهبری مبنای سیاست ما منافع ملی با حفظ اصل عزت، حکمت و مصلحت است.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد: دولت سیزدهمین دولت مردمی و مستضعفین است و عدالت شعار محوری شعار شماست آنگونه که مجلس انقلابی برای مجلس بودجه‌های خاص مناطق محروم را مشخص کرد، از شما هم انتظار داریم که با تبعیض مثبت به نفع مناطق محروم این فاصله ها را کاهش دهید.

وی عنوان کرد: دیدن صف های طویل مردمان سرزمینم برای آوردن آب هر وجدان بیداری را آزار می‌دهد که مسبب آنان را نمی بخشیم و فراموش می‌کنیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیسی! رویا را از فرزندان سرزمین من گرفتند، به جنوب استان سیستان و بلوچستان بروید و بپرسید که آرزوی آنها چیست که 9 نفر آنها به شما جواب نخواهند داد؛ تا کی باید عنوان محرومیت همه وجود مردم را آزار دهد؟ اینبار مردمان نقاط محروم با همه وجود پای کار آمدند و دولت انقلابی را انتخاب کردند و امیدواریم که این امید مردم را ناامید نکنید.

سعیدی ادامه داد: تنها یک نقطه از کشور همواره مقابله کرده و اجازه حضور حضور اجنبی را نداده است و آن مرز نشین ها بودند؛ مرکز نشین‌ها! مرزنشینان را دریابید.

وی در خاتمه بیان کرد: دشمنان ملت ایران بدانند که حجم مشکلات هرگز اراده پولادین ملت را در دفاع از ملت و کشور و نظام دچار خدشه نخواهد کرد و هرگز نمی توانید به پیوند امام و مردم و نظام خطری وارد کنید و باید بگوییم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه سار ولایت مطلقه فقیه فقر را نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول