اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفی برای وزرای پیشنهادی راه، دفاع و دادگستری در مجلس ثبت نام نکرده است

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به جزئیات رسیدگی به رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: برای وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، دادگستری و دفاع مخالفی ثبت نام نکرده است.

مخالفی برای وزرای پیشنهادی راه، دفاع و دادگستری در مجلس ثبت نام نکرده است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات برگزاری رأی اعتماد برای وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت: برای سه وزیر پیشنهادی هیچ مخالفی ثبت نام نکرده است. 

وی افزود: در مورد بررسی رأی اعتماد به هر وزیر پیشنهادی ابتدا گزارش کمیسیون تخصصی به مدت 10 دقیقه در مورد جمع‌بندی کمیسیون برای وزیر پیشنهادی مربوطه قرائت می‌شود و اگر کمیسیون‌ یا کمیسیون‌های فرعی مرتبط با حوزه کاری آن وزارتخانه گزارشی داشته باشند به مدت 5 دقیقه گزارش‌شان قرائت می‌شود و پس از آن دو نفر موافق و دو نفر مخالف در رابطه با وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت:‌در مورد سه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دادگستری هیچ مخالفی ثبت نام نکرده است که در این باره دو برداشت از آیین نامه می‌شود؛ یکی اینکه چون مخالفی ثبت نام نکرده، موافقی هم صحبت نمی‌کند و برداشت دوم این است که موافق می‌تواند صحبت داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول