اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

رویترز: نیمی از بستری‌های کرونایی در اسرائیل هر دو دز فایزر را تزریق کرده‌اند/ ابتلای شدید سالمندان

پزشکان رژیم صهیونیستی شاهد ابتلای شدید بیماران مسن به ویروس کرونا هستند، 600 نفر از این افراد در بیمارستان‌ها بستری شده‌ و نیمی از آنها هر دو دز واکسن فایزر را دریافت کرده‌اند.

رویترز: نیمی از بستری‌های کرونایی در اسرائیل هر دو دز فایزر را تزریق کرده‌اند/ ابتلای شدید سالمندان

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، پزشکان رژیم صهیونیستی شاهد ابتلای شدید بیماران مسن به ویروس کرونا هستند؛ در بخش‌هایی از این رژیم، پزشکان در حال بررسی این موضوع هستند که کدام بیماران واکسینه شده بیشتر در معرض ابتلای شدید به کرونا هستند.در عین حال نیز  نگرانی‌ها در درباره واکسن‌هایی که محافظت کمتری در برابر بدترین اشکال بیماری کووید ۱۹ ایجاد می‌کند رو به افزایش است.

براساس داده‌های موجود، تقریباً نیمی از ۶۰۰ بیمار مبتلا به کرونای شدید که در بیمارستان بستری هستند، هر دو دوز  فایزر را دریافت کرده‌اند. اکثر این بیماران حداقل دو ماه قبل دو دز واکسن  فایزردریافت کرده‌اند، بالای ۶۰ سال سن دارند و همچنین دارای بیماری‌های مزمن هستند که می‌توانند عفونت ناشی از ویروس کرونا را تشدید کنند.

بر اساس مصاحبه‌های رویترز با ۱۱ پزشک، متخصص بهداشت و مقامات، مبتلایان شدید به کرونا از دیابت گرفته تا بیماری‌های قلبی و ریه و همچنین سرطان‌ها و بیماری‌های التهابی که با داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی درمان می‌شوند، متفاوت هستند.

ایالات متحده با استناد به داده‌های رژیم صهیونیستی و سایر یافته‌ها، روز چهارشنبه (۱۸ اوت) اعلام کرد که از ماه سپتامبر دزهای تقویت کننده را در اختیار همه آمریکایی‌ها قرار می‌دهد. سایر کشورها از جمله فرانسه و آلمان  تاکنون برنامه‌ دز تقویت کننده را محدود به افراد مسن و افرادی با سیستم ایمنی ضعیف کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول