اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/بدری: باغگلی خوشفکر و دانشمند است اما سابقه مدیریت خُرد هم ندارد

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش یک جوان خوشفکر و دانشمند است اما سابقه اجرایی در حد مدیریت خُرد دولتی هم ندارد و نباید آموزش و پرورش را به محل آزمون و خطا تبدیل کرد.

مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/بدری: باغگلی خوشفکر و دانشمند است اما سابقه مدیریت خُرد هم ندارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز عصر مجلس و در مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، با بیان اینکه جامعه ما بی‌صبرانه چشم انتظار تغییرات سریع در حوزه‌های مختلف است، اظهار داشت: جایگاه آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی پرمخاطب و گسترده بر همه آشکار است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش محل رشد و توسعه پایدار است و کوچک‌ترین اخلال در آن می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب‌ها را متوجه کشور کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش در یک دهه اخیر با میانگین دو سال فعالیت برای هر وزیر به یک دستگاه بی‌ثبات تبدیل شده است، تصریح کرد: آقای باغگلی جوانی خوشفکر و دانشمند است، اما سابقه اجرایی در حد مدیریت خُرد دولتی هم ندارد و نباید آموزش و پرورش را به محلی برای آزمون و خطا تبدیل کرد.

بدری ادامه داد: برخی اظهارات ایشان در روزهای اخیر در خصوص حقوق معلمان و کیفیت کار آنان باعث آزردگی خاطر معلمانی شده است که در شرایط کرونایی ایثارگرانه مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی است، به موضوع مدارس دولتی و غیردولتی و قبولی‌های کنکور اشاره کرد و افزود: باید به خانواده‌هایی که فرزندانشان در مدارس دولتی درس می‌خوانند پاسخ دهیم که چرا هیچ کدام از رتبه‌های برتر کنکور از مدارس دولتی نیستند؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر و تحول در هر مجموعه‌ای از جمله آموزش و پرورش باید از درون باشد، اما آقای باغگلی بیرون از آموزش و پرورش است و هرگز نمی‌تواند منشأ تحول در این دستگاه شود.

بدری در پایان تصریح کرد: مجلس با رأی مخالف به ایشان، زمینه معرفی فردی مجرب و توانمند را فراهم کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول