اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/راستی: کسانی که امروز اعتراض می‌کنند کجا علیه سند 2030 صحبت کرده‌اند

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: آقایانی که امروز اعتراض می‌کنند، کدامشان علیه سند ننگین 2030 اعتراض کرده‌اند؟ کجا در این باره صحبت کرده‌اند؟

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/راستی: کسانی که امروز اعتراض می‌کنند کجا علیه سند 2030 صحبت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر راستی در جلسه علنی امروز عصر (شنبه 30مرداد ماه) ‌مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: خدای تبارک و تعالی را شاکرم که بعد از چند دهه فرصت داد مردم شریف ایران بتوانند یک رئیس جمهور انقلابی، جهادی و پاکدست انتخاب کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به جرات می‌توانم بگویم در هیچ دوره‌ای فرزندان راستین انقلاب در متن حکومت نبودند، کمتر زمانی قوه مجریه، مقننه و قضائیه قریب به اتفاقشان انقلابی و جهادی بودند.

وی افزود: خواهش من از نمایندگان این است که مجلس انقلابی گل به دروازه خود نزند و مراقب باشد. امتیازات کابینه آیت‌الله رئیسی جوان بودن، غیرجناحی بودن، جهادی و پاکدست و انقلابی و ولایی بودن و آشنایی با مشکلات کشور است.

راستی خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گویند جوان بودن باغگلی مشکل ایجاد می‌کند، دقت کنند عمده مسئولان منصوب شده توسط امام جوان بودند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وقتی به ریاست جمهوری رسیدند، 42 سال بیشتر نداشتند و تجربه قبلی هم نداشتند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرماندهان جنگ تحمیلی جوان بودند. بیش از 20 نفر از فرماندهان مؤثر در جنگ تحمیلی کمتر از 26 سال سن داشتند. از مدرسه و دانشگاه و بازار بلند شدند و بدون تجربه رفتند و نان صلابت خود را خوردند.

وی افزود: بیش از 80 درصد فرماندهان جبهه مقاومت جوانند، اگر جبهه مقاومت پیروز شد، جوانان فرمانده، گردان و مدیران جوان لبنانی، سوری، ایرانی، افغانی و پاکستانی بود.

راستی خاطرنشان کرد: ما به کجا می‌رویم؟ این اشکالاتی که می‌گیریم گل به دروازه خودی زدن است. مگر شهید رجایی وقتی وزیر آموزش و پرورش شد چند سال داشت. او 45 سال سن داشت و این در حالی بود که هیچ تجربه قبلی هم نداشت.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک سال وزارت شهید رجایی برابر است با طول مدتی که این دوستان تا امروز حکومت و حکمرانی کردند و این یک سال کار شهید رجایی در آموزش و پرورش بسیار مؤثر بوده است.

وی افزود: حاج قاسم تکیه کلامش این بود؛ خداوند به اخلاص برکت می‌دهد. شهادت حاج قاسم تفسیر این جمله شد.

راستی خاطرنشان کرد: زمان مطرح شدن آقای باغگلی تمامی شبکه‌های معاند شروع به حمله کردن به وی کردند. کجای اینها برمی‌خورد اگر افرادی مثل دکتر باغگلی در رأس وزارت قرار گیرند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام با این مضمون فرمودند؛ هر وقت در میدان جنگ گم شدید نگاه کنید به سمت تیرهای دشمن، تیرهای دشمن به هر کجا خورد شما بدانید آنجا خاکریز خودی است.

وی افزود: آقایانی که خود امروز از بدنه آموزش و پرورش و از بیرون ایراد می‌گیرند، 12 دوره کجا بودند؟ 12 دوره یا اینها وزیر بودند یا معاون وزیر بودند و یا مدیرکل و از تمام گرایشات هم در این سمت‌ها حضور داشتند. این آقایان همگی امتحان دادند، یک بار هم بگذارید فرزندان راستین این انقلاب با فکر نو بیایند و بدانید که حتما آموزش و پرورش را سامان خواهند داد.

راستی خاطرنشان کرد: مواظب باشیم تسلیم توطئه‌ دشمنان نشویم. این آقایانی که امروز اعتراض می‌کنند کدامشان علیه سند ننگین 2030 اعتراض کردند؟ کجا صحبت کردند؟ اینها 12 سال هر چه بلد بودند انجام دادند، امروز ما به یک فکر جوان و نو نیاز داریم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نسلی که در زیر بیرق 2030 پرورش پیدا کند یقین بدانید نمی‌تواند مثل جوانان 8 سال دفاع مقدس مبارزه کند. نمی‌تواند هزاران کیلومتر دورتر از اینجا در نقطه صفر مرزی روز روشن رژیم صهیونیستی را به شب سیاه تبدیل کند.

وی افزود: جوانی مثل دکتر باغگلی می‌تواند تحولی باورنکردنی ایجاد کند. طبق قول‌هایی که داده و صحبت‌هایی که شده قطعا مشکلات معلمان و مشکلات کارکنان آموزش و پرورش را مرتفع خواهد کرد.

راستی خاطرنشان کرد: ما ضمن اینکه با دولت سیزدهم همکاری کامل خواهیم کرد، از جایگاه مجلس هم دفاع خواهیم کرد. هر وقت یقین پیدا کردیم دولت آقای رئیسی از محور خدمتگزاری خارج شده، بنده که از وزارت آقای باغگلی دفاع می‌کنم، حتما اولین نفری خواهم شد که علیه این دولت صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول