اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سینماهای کرمانشاه بازگشایی شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: با پایان تعطیلات کرونایی، سینما‌های کرمانشاه از امروز، یکشنبه ۳۱ مردادماه کار خود را از سر می‌گیرند.

سینماهای کرمانشاه بازگشایی شد

محمدجواد کنجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته گذشته سینماها به پاس تلاش‌های کادر درمان هفت روز تعطیل شدند، اما روال کاری آن‌ها از امروز، یکشنبه ۳۱ مردادماه مجددا به همان شیوه قبل برخواهد گشت.

وی افزود: سینما‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز خواهند شد و همان فیلم‌هایی که پیش از این روی پرده بودند، به نمایش در خواهند آمد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا کمترین درصد است و سالن‌های سینما با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با نصف ظرفیت فعلی حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

وی در خصوص عناوین فیلم‌های اکران شده در سینما نیز، افزود: «دینامیت»،«مدیترانه»،«هفته‌ای یک بار آدم باش»،«تک خال»،«خون شد»،«قصه عشق پدرم» و«خورشید» از عناوینی هستند که مجددا روی پرده خواهند رفت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول