اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات / نظری خانقاه: موضع زارع‌پور درباره طرح فضای مجازی شفاف نیست

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: زارع‌پور فاقد روحیه شفافیت برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است ضمن اینکه برنامه‌ای برای کارگزاران روستایی ندارد.

مخالف وزیر پیشنهادی ارتباطات / نظری خانقاه: موضع زارع‌پور درباره طرح فضای مجازی شفاف نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 31 مرداد ماه) در جلسه علنی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:

اظهار داشت: دلیل اصلی مخالفت من فقدان روحیه شفافیت در وجود آقای زارع پور به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود:آقای زارع پور در یک کمیسیون با طرح مصونیت فضای مجازی مخالفت کرده و در کمیسیون که طراحان حضور دارند، قاطعانه می‌گوید؛ موافق است. بنابراین معتقدم روحیه وی با این وزارتخانه پرپول تناسب ندارد.

نماینده خلخال در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای زارع پور صرفاً مسئول آی تی هستند و لذا اداره وزارتخانه عریض و طویل ارتباطات در توان وی نیست.

نظری خانقاه گفت: زارع پور هنوز در شبکه‌های مجازی و خارجی عضو نیستند، یا با خط شخصی خود وارد این فضاها نشده و یا کلاً اعتقادی به این پلتفرم‌ها ندارد.

وی افزود: اکنون کارگزاران مخابرات روستایی دچار گرفتاری‌های بسیاری هستند، چرا که 20 سال است وضعیت استخدامی مشخصی ندارند، این در حالی است که در برنامه وزیر پیشنهادی چیزی از رسیدگی به وضعیت آنها ذکر نشده است، لذا مخالفت ما با برنامه‌های وی است. در واقع آقای زارع پور با برنامه‌هایی که دارد، نمی‌تواند این ارتباط گسترده را مدیریت کند.

نظری خانقاه خاطرنشان کرد: واقعیت این است که وزیر پیشنهادی وزارتخانه ارتباطات و فناوری با چالش‌های اساسی حوزه ارتباطات روبرو نشده است، بنابراین نمی‌تواند گزینه خوبی برای تکیه بر صندلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول