اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری کارمند یک بیمارستان در بندرعباس به دلیل فروش غیرقانونی داروی کرونا

یکی ازکارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر و مقدار قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل وی کشف شد.

دستگیری کارمند یک بیمارستان در بندرعباس به دلیل فروش غیرقانونی داروی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز اظهار کرد: یکی ازکارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دستگیر و مقدار قابل توجهی داروی درمان کرونا از منزل وی کشف شد.

وی افزود: پس از اخبار دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج ازچرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای درمان کرونا در بازار آزاد می کند، باتوجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان بندرعباس مأموریت داده شد موضوع رابررسی و متهم را شناسایی کند.

به گفته صالحی، در نتیجه اقدام قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد فعالیت های متهم ،موفق شدند محل نگهداری داروهای درمان کرونا را شناسایی نمایند.

رییس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم مقدار قابل توجهی انواع داروی درمان کرونا به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد و در تحقیقات مشخص شد نامبرده داروها را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

انتهای پیام/ 88055/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول