اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: مقاومت در برابر محاصره، زیاد سکوت نخواهد کرد

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن اشاره به جنایات متعدد رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، هشدار داد، مقاومت فلسطین به عنوان نماینده ملت آن زیاد سکوت نخواهد کرد.

جهاد اسلامی: مقاومت در برابر محاصره، زیاد سکوت نخواهد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولید القططی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، مقاومت فلسطین این پیام را به دشمن صهیونیستی داده که ملت فلسطین به تنهایی هزینه محاصره را پرداخت نخواهد کرد، این محاصره هزینه‌هایی دارد و رژیم اشغالگر نیز باید آن را از امنیت و ثبات خود بپردازد.  

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، القططی ادامه داد، رژیم اشغالگر همچنان بر سیاست خصمانه خود در قبال ملت فلسطین اصرار دارد و مقاومت نیز اصرار دارد که این رژیم نیز باید هزینه محاصره را بپردازد، این وضعیت زیاد طول نمی‌کشد.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را محاصره کرده و فلسطین را در اشغال خود دارد، انواع کشتار را مرتکب می‌شود، اراضی را مصادره و سیاست تبعیض نژادی را پیاده می‌کند که نمونه این جنایات هدف گرفتن معترضان فلسطینی در مرز با نوار غزه در دیروز (شنبه) است.

القططی افزود، ملت و مقاومت فلسطین تا ابد در برابر این وضعیت ساکت نمی‌ماند. جهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها ساکت مانده اما در صورتی که ضرری به این رژیم وارد شود صدای خود را بلند می‌کند.

وی ادامه داد: ملت فلسطین تنها یک مسأله دارد و آن مسأله، (حق) بازگشت و استقلال است. این حق ملت ماست که زندگی طبیعی داشته باشد؛ نوار غزه سالهاست تحت محاصره وحشیانه قرار دارد و اهالی آن حق دارند زندگی آزادانه داشته باشند.

القططی تأکید کرد، مقاومت فلسطین به عنوان نماینده ملت آن زیاد سکوت نخواهد کرد و حقوق ملت فلسطین را بازپس خواهد گرفت.

وی در واکنش به تیراندازی یک جوان فلسطینی به سمت تک تیرانداز صهیونیست در مرز غزه هم گفت، ملت فلسطین حق دارد حقوق خود را مطالبه و در برابر دشمن مقاومت کند، همچنین حق دارد شیوه مقاومتی خود را انتخاب کند.

القططی در خصوص نبرد «سیف القدس» هم گفت، این نبرد وحدت ملت فلسطین را تثبیت و تأکید کرد که مسأله فلسطین یک موضوع ملی است.

رژیم صهیونیستی دیروز راهپیمایی‌های فلسطینی در شرق «الشجاعیه» غزه را هدف گرفت و در تیراندازی صهیونیست‌ها ۴۱ فلسطینی از جمله ۲۲ کودک زخمی شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول