اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ارائه فرصت مطالعاتی توسط پژوهشگاه قوه قضائیه به دانشجویان و اعضای هیئت علمی

پژوهشگاه قوه قضاییه به منظور حل علمی معضلات و مشکلات دستگاه قضایی، به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان دکتری فرصت مطالعاتی اعطا می‌کند.

ارائه فرصت مطالعاتی توسط پژوهشگاه قوه قضائیه به دانشجویان و اعضای هیئت علمی

به گزارش خبرگزاری فارس، پژوهشگاه قوه قضاییه درنظر دارد در راستای ایجاد تعامل و تقویت ارتباط بین قوه قضاییه و مراکز علمی و تحقیقاتی و به منظور عملیاتی و کاربردی کردن دانش و یافته‌های دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مسائل حقوقی و قضایی، شرایط استفاده از فرصت مطالعاتی در این پژوهشگاه را فراهم کند.

بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی در حل مسائل دستگاه قضایی و آشنایی آنان با مشکلات و معضلات قوه قضاییه، ترغیب پژوهشگران به انجام تحقیقات در محور‌های مرتبط با نیاز‌های عینی دستگاه قضایی، استفاده موثر و مفید از امکانات و بانک‌های اطلاعاتی قوه قضاییه، انتقال یافته‌های جدید دانش و فناوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دستگاه قضایی از دیگر اهداف پژوهشگاه قوه قضاییه در اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی است.

پژوهشگاه قوه قضاییه ضمن فراهم کردن دسترسی پذیرفته‌شدگان به اطلاعات و داده‌های پژوهشی مورد نیاز، از تجارب آن‌ها در حوزه‌های تخصصی مرتبط با نظام مسائل قوه قضاییه بهره گرفته و دستاورد‌های آنان را برای بهره‌برداری قضات، مدیران قوه قضاییه و جامعه حقوقی به چاپ خواهد رساند.

بر این اساس از علاقمندان واجد شرایط دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه­ قضاییه به نشانی www.ris.jri.ac.ir و ثبت نام در آن، ضمن مطالعه دقیق مفاد شیوه‌نامه‌های پیوست، موضوعات خود را بر اساس اولویت­های نظام مسائل قوه­ قضاییه انتخاب و پس از تکمیل کاربرگ درخواست اولیه، مدارک و مستندات علمی و پژوهشی مورد نیاز را ارسال کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی www.jri.ac.ir بخش فرصت‌های مطالعاتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول